Moderator
Tilføjet:
01-07-2004 23:00:14
Svar/Indlæg:
7881/1165
Ja... da jeg fik den får snart 1½år siden rendte den smukke 1700+ 2200Mhz... pretty cool, omkring 50grader idle, og 65grader load.... Det ville den så ikke efter 3måneder.. jeg skruede stille og roligt ned, da den igen og igen blev ustabil... Da den så var ned under 2100Mhz.. tænkte jeg en ny køler måske kunne gøre det... jeps jeg købte en ny aero7+... jeg rykkede igen næsten max... 2140Mhz.... men derfra er det igen gået ned af bakke... idag kan jeg knab får den over 2040Mhz inden den bliver ustabil. Det sjove er et temberaturen ikke er faldet, heller ikke selvom jeg satte lidt ned for Vcoren, da jeg troede det kunne hjælpe... den er bare fortsat med at blive sløvere og sløvere, selvom den har holdt sin temperatur.... Ja, jeg skriver nu, pga. at min folding er begyndt at fejle.... Så tjekkede jeg temp, og den lå på omkring 67grader ?:( Hulke.... og jeg vil ikke købe noget nyt... for nsæte gang vil jeg ha athlon64!... Jeg er en meget trist mand!
Nogle vil måske undre sig lidt over den lave hastighed.. men det var også en af de første juihb'er....