MSI laver også bundkort til dual systemer ved FX og opteron serien
Idet FX-serien kun har en HyperTransport bus, som yderligere er non-coherent (så den kun kan bruges til at kommunikere med chipsættet og ikke en anden CPU), så vil den eneste måde en FX cpu vil kunne snakke sammen med en anden FX cpu, være igennem chipsættet. Og det er selvfølgeligt muligt at lave et chipsæt der vil kunne sørge for at dette vil kunne lade sig gøre, men jeg tvivler stærkt på at nogen nogensinde ville lave et. For dels så ville kommunikationen mellem de to CPUer jo snuppe det meste af I/O båndbredde, så du enten ville få et meget lidt båndbredde fra CPUerne til hdere, AGP, lyd, net osv, eller også så ville båndbredden mellem CPUerne blive så lille, at den ene CPU, næsten konstant ville blokke, når den skulle hente noget fra den andens RAM. Samtidigt tror jeg næppe at det vil kunne betale sig at lave en sådan løsning, når man bare kan købe en Opteron for næsten den samme sum som en FXer, der har flere HyperTransport busser, hvoraf nogle er coherent, som automatisk løser dette problem.
Derfor tror jeg ikke rigtigt på at MSI har lavet et dual board til FX-serien.