#17 skøt - at 3Dc er en del af DX9.0c, og ligesom SM3.0 først kan udnyttes når man har DX9.0c, uanset om koden er implementeret i driveren og spillet.
#18 red_martians - jeg er nu aldrig stødt på folk som var bange for at det skulle blive langsommere, andet end dem, som ikke aner hvad de snakker om. Alle artikler omkring SM3.0 har antydet der ville komme marginale ydelsesforbedringer i forholdsvis få tilfælde (igen er det vigtigt at pointere, det kun er meget få tilfælde, hvor SM3.0 kode har erstattet SM2.0 kode), og alle de rygter jeg har hørt fra folk som har set det, snakket med nVidia eller har forstand på gamet, har sagt det samme.
Hmm nu siger du, at du har hørt nogen sige, det ikke giver bedre billedkvalitet? (for the record: det giver i sig selv heller ikke bedre billedkvalitet, og alt der kan laves i SM3.0 kan også laves i SM2.0)
- Hvorfor delen argumenterede du så for netop dette i den linkede tråd til HOL?