#1 Den er altså heller ikke helt ringe :)
#2 Det er nu også den der bare bliver kørt ned når der skal drikkes og festes.
#3 Begge ukendte for mig, men vil give dig ret i at Carlsberg er noget skidt. Man får ligesom den tanke at det er bundslatterne fra Tuborg fadene :00
Men whatever... en Hof i ny og næ kan jeg sagtens leve med 8)
#4 Du har jo smag
Tuborg Classic :f :e
#5 Slots er faktisk udemærket - synes faktisk den smager meget af Tuborg når den kommer på køl.
Har I nogensinde brygget jeres eget øl? Vi bryggede to gange da jeg gik på HTX i Hjørring. Alt hvad man skal gøre er at vælge Kemi på B niveau på 2. år og håbe på man får Hans Helgesen som kemilære. Så er der dømt opskrifter på godt øl, mindre farlige eksplosive stoffer, heroin og morfin (hey, hvem har udstyret til at fremtille det anyway ;))
Faktisk meget underholdende, men man kan brygge øl første gang, altså inkl. bryggeudstyr for omkring 400,- det er jo udstyret der koster. Malt og humle er sgu ikke så dyrt, men det er fuldstændig vildt så mange forskellige smagsvarianter der er. Det stinker dog utrolig meget at koge humlen, men det finder I jo nok ud af hvis I skulle få lyst til at prøve.
Jeg har forresten sådan et skema med de forskellige typer malt, hvis nogen skulle være interesserede. Det oplyser hvad det smager af, fylde, farve og meget mere. Genial ting, hvis man kunne tænke sig at prøve at brygge. Jeg har mod på det igen - helt sikkert ;)