Hvis man så bare lige havde 3600,- som man lige kunne kaste mod Århus så ville det jo være herligt, men vil nu hellere have et X800XT - man er vel Radeon mand :00
Jo jo, men det kræver lidt bla. 2 gfx'er og bundkort med PCIe, og det er lidt pebret lige for tiden, hvis man overhovedet kan få det endnu. Jeg er også overbevist om at et enkelt kort er nok til at trække HL2 og DOOM 3...
Men bevar's hvis man absolut skal ligge #1 på the orb så er det da bare at hive checkhæftet frem :e
Jeg sidder og arbejder på livet løs, jeg skal passe informationen på et plejehjem, og der sker ikke en skid, så jeg får 130,- i timen for at surfe oc.dk :e
Btw, er der nogen der kan finde noget ang, bundle, ram spec. osv på kortet, jeg kan ikke rigtig finde noget som helst. Kunne stadig godt tænke mig at vide hvor hurtige (ns.) ram der sidder på.
Konfronter dem med problemet, jeg ser det da som fuldstændigt uacceptabelt! Det er da ringe af du skal sidde uden GFX pga. at en medarbejder var lidt "Sløv" ?
Jeg får helt sved på panden af at tænke på at jeg ikke kan bruge min pc i en måned... R*v og nøgler, er der ikke andre der har det?? Hvad med at bestille i udlandet, kender du en god forhandler devil??
Nåh, op i "ræven" med det, jeg slukker og lukker nu. Så rykker jeg mit gfx ud af maskinen og sender det... væk... herfra, og så kan det være vi ses om en MÅNED!!!!! x( x 252
Tusidn tak for tilbudet MAthias-K, men jeg skylder shg en unskyldning, for de havde rent faktisk et 6800GT liggende til mig. De havde fået 2 af fem kort ialt som var fordelt på hele norden, og jeg løb med det ene. :e
Måske skulle i hisse jer lidt ned, shg er jo ikke værre end så mange andre og hvis i virkelig gerne vil have kortet så bestil det i tyskland der er flere forhandlere der har det på lagere.
Ja, jeg har også undskyldt for mine udbrud, shg er en fed bix. Som nævnt så fortalte jeg dem at du havde haft ringet kl 11:30 og fået at vide at det var en fejl, det beklagede de meget.
Kan lige fortælle at der fulgte Tombraider - Angel of darkness, Commandos 3, Prince of Persia og Power DVD 5 med i kassen. Desuden dvi -> vga converter og et par kabler, samt driver cd.
Jeg havde ikke rigtig forventet højere, måske et par hundrede point ekstra, men er ikke skuffet. Nu har jeg ikke oc'et særlig meget, men det er da nok til en 4. plads på 3DMark03 listen😉
Skal nok komme højere men jeg tror nu bth bliver svær at vælte af pinden :e
Ja jeg er sku også spændt på hvad jeg kan klemme ud af den ULTRA som der gerne skulle hænge under armen på postbudet i morgen. Håber sku ikke at han taber den på vejen så den bliver kørt over efter alt det venten på det skidt. :)
->#96 Bah..! :P Har sgu først lige fået job her den første... And guess why.. :e
Men man kan få dem til 2800 i tyskerland. :) De ser dog ikke ud til at være på lager. Det irriterer mig, da resten af min computer er på plads - klar til at blive bestilt. Men jeg kan sgu ikke være bekendt at sætte et gf4mx440 i et a64 system :o. Har sendt en mail til en tysk shop med et par spg., så nu må jeg håbe på at de kan engelsk :e
Er der forresten nogen der har set hvordan 6800gt klarer sg ift. x800pro i HL2(beta) ?