Hæmmet - ha' der er s'gu ikke nogen der bliver hæmmet på dette site! Om man kan læse noget i reglerne eller ej, er heller ikke specielt væsentligt! Det der er væsentligt er at vi har et kanon community, der er parate til at dele ud af deres know how.
Det som jeg henviste til er at, jeg - sitet - community - etc. - gider ikke at der er nogen der fyrer 3 eller 4 tråde af med det samme indhold.
Hvis man er ny og får trykket F5, så er der al grund til tilgivelse, men Elle Delle, du fremmer ikke sympatien for din "sag" ved at smide om dig med udtryk som magtliderlige admins etc.
Lad mig lige gøre en ting helt klar: Dette er ikke en børnehave, hvor mudderkastning fører til point! Dette er et professionelt sitet, specielt fordi vi har nogle mega proffe users! Jeg gider simpelthen ikke at høre på noget lamt snak om at blive hæmmet fra en knold der ikke gider oprette en profil.
Der er mange relevante svar i denne tråd, og ulig andre sites, så får du ikke noget ud af at whine, og da slet ikke heller at starte flere tråde med det samme spørgsmål.
Hvis der er nogen her der er hæmmet, så er det vist dig selv!
Jeg har ikke slettet nogen topics, kun 2 tråde med det samme grundlæggende spørgsmål som i denne!
Tomgun