Ja lad os nu se om det passer. De får sikkert også kun en meget lille sending så det er kun dem der har forud bestilt der får det :(
Jeg venter med at købe til de har været på markedet et stykke tid, så kan man da spare lidt penge på den måde og så også li finde ud af hvilke kort der er gode til OC :e
Moderator
Tilføjet: 02-07-2004 21:01:14
Svar/Indlæg:
7881/1165
ER du sikker på at det er pe'eren (jeg har ik selv tjekket) Men dem jeg har set, der er på vej... er bare XT'er... uden PE. Så det bl.a. på www.databutikken.com .. der har de et his X800XT non-PE IceQ til 4200kr, dere PE'ere koster omkring 4600-5000kr. Den his skulle vist være på lager meget snart også!!
tjae det kommer an på efter spørgelese samt indkøbs pris men det burde falde rimeligt hurtigt når Nvidia kommer med deres kort... men efter min mening er det et STORT skridt som Gfx producenterne har opnået med det..
Så vidt jeg kan se så det x800xt kort som koster 4200 kr ... er det som databutikken har ... og der står der jo altså at de først får det den 17. ... såe der er da lidt mere end kun 5 dage ...
Har bestilt det hos dem, og fået dem til at videresende det direkte fra distributøren, når de har det. Så slipper man for 1 dags ventetid. Gutten jeg snakkede med sagde at det sidste de vidste var 1. Juli. Men jeg har ikke noget kort i hånden, så jeg venter bare.