Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2004 00:31:11
Svar/Indlæg:
589/75
Hejsa jeg fik en 160 gb disk og en Liteon dvd brænder igår .
og i dag ville jeg så sætte det i og jeg har en 160'ere mere som var sata så var så smart nu hvor brændere var ide og købe en ide disk så var begge stik jo optaget :)
Nå men jeg starter op og den starter med af skrive den mangler en fil mener der stod nl*** , nå men tænkte af det kan jo ske og formatered og da jeg kom i windows var min brænder væk :| og jeg blev lidt bitter men windows updatedere så jeg kunne se hele disken ;)
der efter gik jeg i partion maqic og der satte jeg den til nfts men den blev ved med af lave fejl og efter langtids bøvlen skulle jeg genstarte.
men nu ville den boote op hele tiden og med det mener jeg af lige gyldigt hvad jeg satte bootdevice til startede den med en cd boot og den gik auto igan med af installere Windåse ..
og vis jeg ikke satte cd'en i stod den bare og ventede på jeg enden genstartede eller satte den cd i :00
Jeg blev mere og mere gal i skralden, men formatedere igen og installered windåse og kom i windows men nu hvar min nye ide hardisk mit c: drev og den anden disk som var delt i 2 lå som d og e drev .. og ver gang jeg prøver af lave det om i partion maqic gør den det med af boote op , tro mig har formaterede 6 gange siden kl 17 :x , har prøvet meget snart :
reset cmos
byttet rundt på ide kabel , s-ata kabel.
prøvet alt i bios ang. s-ata og ide ting .
Hvad kan det være ?? ?:(