Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2004 22:41:20
Svar/Indlæg:
4263/107
Hey,
Uninstall'ede lige et spil, hvorefter den siger at jeg sakl genstarte.. Fint nok tænker jeg og siger ok. :)
Derefter begyndte det underlige... :(
Da den så nåede til POST, sagde den at den ikke kunne finde mine 2 harddiske så derfor checkede jeg dem.
Uheldigvis sad et af molexstikkene ikke ordenligt i så jeg trode at det var problemet - men nej :x
Hjalp intet... Derefter skiftede jeg IDE kablet ud, men stadig uden held... :l
Nuvel, så var der vel ikke andet tilbage end at cleare CMOS hvilket jeg så gjorde.
Satte kun strøm + skærmkabel til og da den så nåede forbi post sagde den "CMOS low battery" og at jeg skulle trykke på f1 eller f2, men jeg havde ikke tastatur sluttet til så var nødt til at reboote...
Da den så gør det siger den under post noget med at FSB/AGP etc. instillinger var endret og at det var en stor "advarsel", og da den bagefter stod og sagde "out of range" (altså skærmen var "out of range") tænkte jeg "åååh fuck, skal til lan i morgen og gider ikke det her pis", og genstartede selvfølgelig....
Denne gang startede den bare helt fint op (som den plejer), og gik ind i windows hvorfra jeg skriver til jer nu 8)
Nu vil jeg så høre om der er et eller andet galt med skidtet eller om jeg kan tage det helt roligt ?:(
Den har opført sig lidt underligt her på det sidste, som om at den nemt bliver overbelastet ved bare små opgaver, og siger alle mulige lyde ind i mellem, så format er det første der sker når jeg er hjemme igen efter lan... :e
En der har nogle vise ord ?:(
P.S. det er den der er i min profil, og den er IKKE clocket :r