Ja så sker det sq - jeg har et stykke tid gået og luret på noget vandkøling og har besluttet mig for at tage springet.
Har lige fået ny cpu (XP3200+ Barton) og den afvikler godt nok meget varme - uden forhøjet V-core er den 20-25 grader varmere end min XP2800+ var det, d.v.s. 55 grader :x - så nu gider jeg ikke luftkøling mere.
Primære mål er:
CPU skal vandkøles.
Måske chipset.
GFX skal ikke.
Det skal kunne være i mit Chieftec Dragon (midi) kabi.
Da det er første gang jeg har med vand at gøre, er det Alfa Omega at det er let at samle.
Ja, det er da OK, men hvorfor ikke samle selv, det er ikke så svært igen, det gjorde jeg. Og du kan se billederne i min profil af det endellige resultat, og så smid lige en vote når du er der.. :p
Og du kan på forsiden læse (hvis du ikke allerede har gjort det) en test af Asetek's nyeste set med Antarctica kølehovedet, hvilket jeg ville foretrække hvis jeg skulle købe det "samlet" :)
Det der med at det ikke skal være et samlet sæt for at spare penge holder ikke rigtigt - det er way billigere at samle selv af løsdele hvis man kikker sig for, det med tiden gør heller ikke - da det i bund og grund er de samme ting der skal gøres ved begge "tilbud".
Hvis du vil tage lidt tid, og finde ud af hvad du skal købe af del, og slippe for at købe kit, kan jeg anbefalde følgende butik www.comtra.de De er rimelig billige. Det kræver dog at man kan lidt tysk, da deres engelsk oversættelse er ret primitiv. Men hvis du ved hvad wasser betyder, så er du langt. Jeg har handlet der engang, og de var flinke + der var 2 poser vingummi i i kassen:) Held og lykke med det