#57 Ja det er det.. synes den støj den levere nu kan være irriterende men sagtens til at leve med... hvis jeg f.eks skal have den tændt om natten.. så er det så træls at høre på mens man ligger og prøver at falde i søvn :p
#58 Jeg venter nok lige et stykke tid med at OC, til det bliver nødvendigt.. så skal i bare lige fortælle mig hvordan, men det finder vi ud af til den tid :D
#59 Mine forældre er sådan set lidt mugne hver gang jeg skalbestille over nettet :l, især min far, han er ikke så meget for det.. lidt god grund er der da til det.. det ser ud til jeg har mistet 518 kr. ved MovieMerchandise.. vi fik varen, vi retunerede.. men HOVSA, vores penge er sørme ikke blevet retuneret.. over en måned siden vi retunerede varen, og ham der ejer butikken LOVEDE han STRAKS ville sende penge ind på min fars konto.. damn jeg har SÅ lidt respekt for det svin.. enten er han en MEGA KLOVN, eller en fucking svindler :l .. en ting har jeg da lært..
Det er OK at handle hos MovieMerchandise, men for guds skyld, vær sikker på i ikke skal retunere jeres varer. Vi venter lidt endnu, ellers må vi melde svinet, men problemet er så beviser :( som vi ikk har så meget af.. vi har kun en kvittering, og en mail han har sendt mig.. men det kommer man vel ingen vejne med. :l