-> #43
:l
Du trænger til et læsekursus, men jeg kan da godt uddybe for dig...
Jeg skriver netop "overvurderet", for man kan jo tage sine forholdsregler. Såsom de har gjort i artiklen, så er kompressorkøling jo at regne for en "forholdsregel", da en CPU skal udlede pænt meget varme for, f.eks. at kunne smelte en sokkel.
Jeg har på intet tidspunkt modsagt folk at den bliver varmere end sine forgængere. Aldrig!
Men forsøg ikke at fordreje mine ord, bare fordi at du ikke forstår min formulering.
Jeg er da ked af hvis du er kommet til den konklusion, at jeg "modviser" varmeudviklingen.
Jeg siger blot, at når man er kommet forbi den hæmmende faktor: VARME! - så er der masser af potentiale.
Alle "fede" tests er jo netop udført med kompressor.
Det har jeg ikke noget imod.
Jeg kan godt leve med, at der findes hardware som ikke ligefrem er main-stream, og, no offence, så ved jeg godt, at der sidder rigtig mange og får ondt i røveren over, at de ikke selv kan eje denne CPU.
Det er mig ligegyldigt. Jeg ser igennem den smålighed.
En Ferrari er jo ikke skod, blot fordi at det er et fåtal der kommer til at eje én, vel?!
Men jeg er bestemt enig. Det er ikke fair over for "os alle", at der er en monsterlækker CPU som ikke er os umiddelbart tilgængelig. Det vil jeg ikke modsige. Men det får mig ikke til at sige at det er en "dårlig CPU", "skod CPU", "toaster" og hvad "folk" ellers finder på...
;)