#15 -> Ja det skal jeg sørme love for! Hold da op for en sviner..
Til Jer der er nysgerrige, her er er hva NoNig skrev:
Nu stopper du dælme! Kan vi lige få en ordentlig tone her???
Jeg er bekendt med den converter du snakker om. Det koster bare mere, end det ville koste ham at lave et wiremod. Og for mig at se, så ligner den mistænkelig meget en alm. Socket370 converter!
så gider du venligst at forklare mig, hvad der er forkert ved:
" Han snakker om en adapter mage ved den jeg har linket et billede af "
Så hvis han ikke bruge din converter, så er et wire-mod vel det bedste alternativ. Så et eller andet sted det er jo ret essentielt hvis fyren vil køre med en Tualatin på et Cu-mine bundkort.
Jamen tillykke til dig, fordi at du har kørt 2GHz. Skal jeg flette dig en lille hat af papir og lave en bølge mens jeg fløjter en fanfare?!
Tillykke. Du er da vist helt speciel.
Jeg tillader mig at gå ud fra, at #0's onkel ikke lige har hverken råd eller motivation til lige at stoppe noget kompressor på sin computer.
Men mange gange undskyld at jeg ikke lige var bekendt med dit verdensberømte rekordforsøg hvor du overclocker en 1400'er på helt op til 2GHz.
Det må da være mig der er totalt ignorant. Men igen...
Vi snakker om en ganske alm. bruger her. Han skal ikke ind på Top10 listerne her på siden, så klap hesten!
Som standard så kan det bundkort max. håndtere en 900MHz CPU. Det er der ikke noget forkert i. Hverken da jeg skrev det dengang, eller nu... så ro på mester!
Men er du bekendt med et eller andet gyldent trick der indebærer en kompressor, en loddekolbe, en tryllestav noget tålmodighed. Og har du enddog overskud til at guide #0 igennem hele missæren skal det da være mig en frihed at kigge med på sidelinjen.
Og en anden ting: Du skal gud død mig aldrig beskylde mig for at være en post-whore.
Har du et problem med mit indhold er du mere end velkommen til at kontakte redationen. For sådan en sviner der vil jeg simpelthen ikke finde mig i.
Det kan godt være at du har et eller andet kompleks over for nørder der er yngre end dig selv. Men jeg har nu en gang en del erfaring, så jeg vil ikke negliceres pga. at du ikke fatter alm. skriftdansk eller ordentlig tone.
...
Når nu tonen er lagt.
Vil jeg gerne undskylde mit lille udbrud. Men det dér, er mig simpelthen for meget...
Læs lige tingene igennem én gang til, inden du smider med mudder. For det du skriver dér, er simpelthen uacceptabelt.
Jeg ved ikke hvad du har af kommercielle hensigter med din post, men gider du ikke venligst at lade være med at smide sådan en tone en anden gang?
Mvh NoNig/Allan
'
Tak skæbne! Sikke en reaktion...Jeg har lige læst mit sidste indlæg igennem (#14) og jeg synes nu ikke at det var så slemt...
Hehe - men det gør NoNig da vist. Hvad synes i andre?
#0 - Undskyld for at jeg sådan roder i den tråd..
Mvh. Rododendon