Nogen som kender QBone IRL?

Diverse d.  09. juli. 2004, skrevet af *klonk*
Vist: 273 gange.

*klonk*

Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2004 20:37:59
Svar/Indlæg:
458/22
Som overskriften; Er der nogen der kender qbone her? måske endda i virkeligheden.. Jeg deltog i en auktion her på siden den 2004-06-03, auktionen varede et par dage og jeg endte med at løbe med det vindende bud. Lækkert tænkte jeg, og vi fik aftalt at jeg skulle overføre pengende og at han ville sende HD'erne de følgende dage...

Nu er der gået over en mdr. og jeg har stadig ikke set dem :/
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage over email og han har lovet at sende ASAP - grundet studenter-eksamen har han været til fester osv. osv. rundt omkring, hvilket jeg har fuld forståelse for (har jeg jo selv prøvet det;) ) MEN det sidste jeg har hørt fra ham var for 15 dage 3 timer og 22 minutter siden hvor han igen lovede at sende dem dagen efter..

Pointen med denne tråd er at se om der er nogen der kan få fat i ham ude i den virkelige verden, for i den kommende uge indleverer jeg alt info samt emails og bankudskrift på ham til Politiet - det går vel ind under svindel. Jeg vil -meget- gerne undgå at indblande politiet, mest for hans skyld men også min egen.

Hvis nogen kender ham, så informér ham lige ellers gør politiet det snart :l

Hans rigtige navn (tror jeg) er Mads Henriksen og han bor i Haslev.

Jeg takker på forhånd dem der kan hjælpe :)
(Auktions-tråd)
http://overclocking.dk/forum.a...

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
09-07-2004 20:40:59
Svar/Indlæg:
14079/622
:x x100

*klonk*

Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2004 13:04:10
Svar/Indlæg:
458/22
#1 ja det er noget lort, håbede bare at der var en der kendte ham her :|

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
11-07-2004 13:26:24
Svar/Indlæg:
603/79
SÅ meld ham.. Det er jo en rimelig grov sag. Jeg ville personlig nok ikke have været så tolmodig. Det tager jo ikke lige 30 min at sende en pakke. Også selv om man skal til fest og er blevet student.. Hvis han havde så travlt kunne han vel bare vente med at sælge det..

Kan desvære ikke hjælpe dig, men ville bare lige bakke dig op..

Juvic

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2004 13:54:06
Svar/Indlæg:
6052/189
#0:

snak med en af admins på sitet her... vi logger jo ip'er..

så hvis du er heldig kan du få udleveret den, og så mener jeg at politiet kan trace den til en addresse.. medmindre han har skrevet indlægget udefra...

*klonk*

Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2004 14:21:12
Svar/Indlæg:
458/22
Ja tålmodighed er en dyd....? :00

Lige præsis nu har jeg fremskaffet hans mobilnummer som han lige har svaret på, nu har jeg spurgt hvordan det går med harddiskene... jeg sidder sq og venter pænt spændt ?:(