Overclocker
Tilføjet:
09-07-2004 21:57:50
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej alle.
Jeg har 3 problemer som jeg håber i kan svare på og måske løse ?:(
Problem 1:
Jeg lånte min mor's computer idag og prøvede og spille counter-strike på den, idet jeg regenede med det ville være noget lort blev jeg meget overasket. Hendes computer kørte konstant 100 fps lige meget hvilken bane jeg prøvede, og det fattede jeg nada af, idet jeg ville tro min egen computer ville være bedre!?
I kan lige for systemerne og se om det er mig der failer:
Min computer:
Intel Celeron 2,83 GHz, 160 GB Hardisk, ATI RADEON 9200SE 256 DDR, 512 DDR RAM
Min Mor's computer ( Bærbar ) :
Intel Centrino 1,5 GHz, 20 GB Hardisk, ATI MOBILTY 7500, 512 DDR RAM.
Jeg har gjort alt mugligt på min computer for at få den til at køre nogenlunde, den køre ca 50 % af tiden med 100 fps, men de andre 50 % svinger den mellem 100 og 30!!! fps, og på min mors var det eneste jeg skulle gøre var at skrive fps_max 101 i console og så kørte den med 100 fps konstant ?:( ?:( ?:( ?:(
Jeg håber en eller anden kommer med en rigtig god løsning, skulle jo gerne have min egen til at køre en del
bedre :e :p :00 ?:(
Problem 2: Hvis det nu viser sig at min computer er for dårlig, skal jeg ud og købe noget nyt hardware, det bliver enten et nyt Graffikort eller en ny cpu. Hvad vil være bedst at købe for at få den stabilt op på 100 fps?, jeg ca. 1000 kr. og jeg overvejer at købe en AMD Athlon 2600+ ( ca 2 GHz) til 800 kr, eller et Asaus GeForce FX5700TE 128 ddr til 1000 kr... Hvad er bedst at købe??
i må gerne komme med nogle bedre bud, men max pris 1200 kr og det skal lægge i Kbh området eller nærmere Sjælland...
Problem 3: Jeg har lige været ud at købe et nyt headset og efter jeg har sat det til er der konstant ecco i CS også bare i dust baner, hvad er der sket der??? ?:(
Alle der svare kan jeg kun sige MANGE TAK FOR HJÆLPEN... og god sommer :e
MVH. Morten