6800GT - Gainward vs. Gigabyte

Diverse d.  10. juli. 2004, skrevet af System
Vist: 259 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2004 00:17:43
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey - Jeg var lige et smut inde på pricewatch.com - Og så Gainward som normalt laver EKSTREMT dyre grafikkort har lavet et kort til rimlige penge denne gang ;) - Kortet koster 19$ mindre end Gigabyte's svar på 6800GT - Nogen der har links til reviews hvor de lister de enkelte producenter op mod hinanden, længe siden jeg har kunne finde sådan et på Tomshardware.com :'(

Men altid noget at se de ligger i 2400,- klassen, derover i al' fald :)
Og prisen i England er vel nogenlunde det samme, er bare ikke helt sikker på hvor jeg lige skal tjekke det...... Vil gerne se en head-to-head mellem kortene.... Normalt går jeg efter Asus hvad Nvidia angår... Men de er simpelthen for dyrre i denne omgang :'(
Anyways... - Ville være lækkert med en masse gode links kommentare etc. smutter på ferie @ mandag så kan nå at læse lidt inden da ;) - Men ellers kan jeg vel tjekke når jeg kommer hjem d.4

PS: er rimlig interesseret i de engelske priser på kortene... (koster lige pt. 399$ og 418$ i USA) - Da jeg forventer besøg af den engelske del af familien her til august ;)

ChrisCornell

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2004 00:19:42
Svar/Indlæg:
4338/142

Har ikke set reviews af nogle af de to kort, men ville klart tage Gainwards kort :p

Jakob1

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2004 02:22:23
Svar/Indlæg:
283/20
Der er intet at spare ved at handle i england. Jeg har godt nok kun kigget ved enkelte forhandlere, men jeg vil tro priserne der afspejler de generelle priser i england.

Et XFX 6800 GT koster 293.69£ hvilket svarer til cirka 3300 danske kr:
http://www.overclockers.co.uk/... _2d017_2dxf

Et PNY Verto 6800 Ultra koster 376£ hvilket svarer til 4200 danske kr:
http://www.shopgenie.co.uk/the...

SimTex

Superbruger
Tilføjet:
10-07-2004 03:00:50
Svar/Indlæg:
527/21
#2 har fuldstændig ret, england er ikke billigt når det kommer til hardware, har ca. samme priser som os i hvert fald når forsendelsen bliver lagt til.

Hvis du vil have noget billigt uden at skulle bekymre dig om told skal du kigge i tyskland det er det billigste i europa (måske er det billigere i nogle af de nye medlemslande. Jeg har bare ikke været i stand til at finde nogle prisindex' derover fra, desværre).