#0 Din CD-Key burde følge med din Windows XP CD, hvis du har mistet den, kan du være heldig at få en ny fra MS, ellers skal du nok ud og investere i en ny Windows XP version
"<i>Af indlysende årsager er indlæg vedrørende direkte ulovlige emner, såsom hvor man kan finde/downloade "warez", serienumre og cracks, eller hvordan man omgår CD-checks/aktivering/registrering af programmer naturligvis ikke tilladte.</i>"
- skal jeg oversætte? :00
#4: "<i>hehe - dovenskaben længe leve, gidder ikke kigge i mine bunker med IT-shit efter dåsens papire ting... - Og er ved at installere på min anden computer, så ville clone key'en...</i>"
#12: "<i>- Og mon ikke der bliver set lidt stort på at det er samme licens jeg bruger? Så længe det alt sammen hører under samme ejer, samt. jeg jo har CD+embalage liggende et sted</i>"
Det er ikke tilladt, at få hjælp til den slags #0 har intention om, her i oc.dk's forum.
Dovenskab er slet ingen undskyldning for mangel på tankevirksomhed ;)
-> #17 I know, men så burde #o måske prøve google.dk at søge. Ved godt oc.dk ikke er siden hvor man skal spørge efter serialz cracks osv, hvilket jeg heller ikke havde nogen intention om ;)
NoNig# Kan du ikke bare være ligeglad med hvad han gør. Det er da dig selv der spilder din egen tid, du kan jo bare læse uden om denne tråd, eller lade vær med at skrive i den.