-> #39
Jeg vil nu hellere selv lege end at sætte en computer til at lave det hele :00
Sorry. Men det er bare min lidt stereotype holdning.
Måske jeg bare er blevet skadet af 'Hampenberg' og anden divers... ehm monoton "musik". Men der er, for mig at se, ikke særlig meget "sport" i at sætte en lækker tøs til at synge to tre linjer. Have et par gongas, en brazil-fløjte, et Roland Midi-keyboard og en computer til at klare ærterne.
Ikke for at nedgøre techno, dance og trance-musik.
Men jeg er nok bare af den gammeldags type, der mener at musik skal opleves og ikke... manufaktureres.
Jeg er godt klar over at mange evergreens og gamle berømte numre er popmusik. Men det var "ægte" folk der sad bag. Ikke bare en bumset teenager med en computer.
Jeg siger ikke at techno osv ikke kan lyde godt. Overhovedet ikke... men jeg ser bare ikke nogen sport i det.
Jeg har måske bare hørt for meget crap til at have dannet en overordnet mening. Som sagt: Jeg ved at der findes noget som er tl at holde ud. Men der er fa'me meget lort...
- Lidt det samme med trenden inden for heavy. Der er sgu også meget lort imellem.
Men det er det, med computeren er det hele blevet meget nemmere. Måske en smule for nemt. :l
-> #42
Godt vi er enige... ;)
-> #47
Jeg sidder sgu da ikke med nogle dårlige højttalere ?:( :l
Ikke for at nedgøre dit højttaler-setup, overhovedet ikke, men jeg tror ikke, at du ville kunne høre forskel på et SounStorm og et Audigy på sådan nogle dér. :)
Men jeg vil ikke fraråde dig at købe ét. Mest af alt også pga. kompatibilitet med spil.
Begge to er rigtig gode lydkort. Men som sagt: Jeg har en "holdning" over for onboard løsninger. Jeg har simpelthen bare ikke haft gode oplevelser med den slags.
Nok lidt derfor, at min søs' EPIA-barebone har fascineret mig i sådan en grad. For der virker lortet sgu...
Men på den anden side: Der er heller ikke tale om digital surround ;) :e