har tænkt at skiffte mine 2 Black ICE-Pro 1 ud med den Black ICE-Xtreme II... men da jeg har moddet mit kabi.. så ville jeg lige høre lidt om hul afstanden på den dual radi?
fra kant til første hul? derfra til det næste (imidten) og afstanden mellem de 2 huller i midten ... vil jo gerne vide om jeg kan bruge huller jeg har eller om der skal laves nye...
Jeg kan allerede på forhånd sige dig ... du kan ikke bruge dine nuværende huller ... da dual radiatoren er beregnet til 2 stk 120mm blæsere ... og de 2 blæsere sidder helt opad hinanden ...
men vil 2 Xtreme radi'er hjælpe.. eller vil jeg ikke få så meget ud af at skifte? pt bliver cpu,chip og gpu vandkølet... regnet måske med at mine HD'er også skal vandkøles..
Men jo du vil få forbedrede temperature ... da Extream versionnen er ratet til 919w ved 100CFM ... hvor Pro versionen kun er ratet til 440w ... Såe du får altså dobbelt så store radiatore ...
Personligt har jeg selv en Black ICE Extream og en Black ICE Extream II ... Og ja Extream versionnen yder godt ... meen jeg synes at Extream 2 radiatoren yder noget bedre ... men det er jo også logist når den jo er dobbelt så stor ...