Det er faktisk en meget sjov tråd den her. Som så mange andre siger den faktisk mere om dem der poster, end det de skriver om.
Det er meget sjovt at f.eks. bth og undertegnede (omend jeg mangler mit nye grafikkort for at "kunne være med" lige pt.) nok er nogle af dem der virkeligt går op i at benche i bl.a. 3dmark. Det er os der, så at sige, er blevet overhalet af en "bugged/cheat" (kald det hvad I vil, jeg ved ikke hvordan man gør så jeg skal ikke afgøre om det er bevidst forsøg på snyd eller et "uheld"), men vi er stort set de eneste der ikke hidser sig op over det? Hvem er det så lige der har et problem?
Personligt har jeg ikke noget problem med at bruge 50k+ om året på hardware, det er min hobby og jeg har råd til det. Hvad jeg ellers bruger systemet til (ud over at benche altså ;) ) kan vel være ligemeget? Eller?
Jeg kan da godt se hvad f.eks. AXE mener med indlæg nr. 56. Sammenligning: Når jeg f.eks. ser en ældre mand tøffe afsted med 40 km/t i en Ferrari, så kan tanken "ressourcespild" jo godt krydse min vej, og I kan være evigt forvissede om at hvis jeg kørte en Ferrari, så ville den blive VOLD-KØRT :e Anyway, derfor er der jo ingen grund til at nedgøre den (sikkert rare) ældre herre i Ferrari'en, hvis ellers han på ærlig og legal vis har erhvervet sig den. Så kan han jo gøre med den hvad han vil, det er hans privillegium.
Nedgørelse af andres hobbier/interesser udspringer IMHO ofte slet og ret af misundelse og intolerance.
Jeg ved ikke hvad der er sket med AXE's score, men den er i hvert fald ikke "rigtig". AXE har IMO et rigtig fedt system, så der er INO hverken behov for at snyde eller nogen som helst grund til at være misundelig, hvilket jeg da bestemt heller ikke mener at AXE er ;) Jeg tror bare han godt kan i' at sætte lidt rav i den og piske en stemning op, sådan gi' "de store" på f.eks. ORB'en "en venlig finger" engang i mellem, for lige at få dem ned på jorden :e
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan få den største griner af at læse AXE's af og til noget ophedede indlæg (ganske vist ikke i denne tråd...... endnu?). Personligt har jeg ham mistænkt for at have et rimeligt iltert temperament?
Det har været en sjov happening, Futuremark og Nvidia er blevet sendt til tælling igen og vi er alle en oplevelse rigere. :)