Superbruger
Tilføjet:
15-07-2004 18:25:27
Svar/Indlæg:
297/73
Hejsa,
Efter opfordring fra nogle stykker herinde ville jeg lige skrive et par ord ang. Coolermaster's nye vandkølings system.
Ja det blev jo så også juleaften i år 🙂 Det skulle man ihvertfald tro hvis man så mine øjne da fragtmanden stod med denne kasse i hånden, med den meget specielle lilla agtige farve CoolerMaster bruger.
Det er mit første vandkølings system, så min erfaring er self. herefter.
Jeg fik pakket kassen op, og må sige at jeg tror næsten jeg ville kunne smide den ud fra 4 sal og så gå ned for at samle den op, uden der ville være sket nogle med delene inde i emballeringen. Men jeg sprang nu alligevel den crash test over 🙂 Man er jo på SU.
Jeg er kun kommet så langt med systemet at det står på gulvet ved siden af min comp og kører test. Ville lige være sikker på det ikke lækker, det har det ikke gjort indtil videre.
Utrolig nem installation, ingen problemer der.
Til nogle modeller er leveret et netkabel med som på parts list siden i manualen ligner et 110V kabel, fordi den mangler transformator, eller hvad faen det hedder. Den er god nok, det er til EU standard, det fik jeg bekræftet af Ron i Holland, som sidder i CM's EU HQ. Ved ikke om alle fik fat i den, så den kommer også lige uden brug af fremmedordbog. Ron sidder i CoolerMaster's Europa Head Quarter.
Jeg fik det sat til, og hældt vand på, og det køre bare derud af. Det siger absolut ingenting på laveste fan speed (ud af 3 levels). Men håber aldrig jeg bliver nød til at sætte blæseren op på level 2 eller 3. Det er muligt at skifte blæseren ser det ud til.
Level 1 er silent totalt. level 2 begynder at blive moderat irriterende, og level 3, ja det lyder som en F16 jæger der letter lige ved siden af din stol.
Jeg har lagt nogle pics i min profil.
Ellers bare spørg så svarer jeg. Ellers mail mig eller PM mig.
jeg er alt i alt super tilfreds, og så ser hun lidt sød ud når hun sidder i mit CM stacker kabi.