Overclocker
Tilføjet:
15-07-2004 22:20:45
Svar/Indlæg:
0/11005
Min far har lige købt en helt masse nyt hardware hos bob.dk. Han har blandt andet købt et Asus A7N8X-X bundkort og en AMD athlon 2700+ barton CPU. Jeg have lovet ham at samle hans computer, men jeg er ikke så rutineret i at sætte CPU køler på AMD processorer, så han fik bob.dk til at smide CPU og CPU køler på bundkortet. Jeg samlede så det resterende for ham, og da jeg startede computeren op stod der følgende:
WARNING ! CPU HAS BEEN CHANGED.
Jeg undrede mig meget over at den stod til 1500+, men ville ikke rode med noget før jeg havde installeret windows og diverse, så jeg kunne komme herind og rådføre mig. Jeg har installeret MBM og CPUidle, og i CPUidle står der at det er en AMD athlon Thouroughbred 1500+ processer ???
Kan det virkelig passe at bob.dk har kvajet sig så meget at de har sat en gammel T-bred processor i, eller er det fordi processeren registreres forkert på en eller anden måde ??
Min far ringer selvfølgelig derover imorgen og klager over det, men inden han ringer ville jeg lige høre om en CPU kan registreres forkert på en eller anden måde ??