"Husk så lige at du skal have vindue i kabinettet, ellers kan man jo ikke se kortet. ligesåvel som der skal være vindue i Ferrarien for at se føreren. Havde jeg faktisk ikke lige tænkt på før nu."
*LOL* Ja det må man nok hellere sørge for ;)
"Bare rolig jeg kan skam også godt se menigen med galskaben. Personlig interesserer det mig ganske enkelt ikke at spille længere. "
Det er også helt fint. Det er mig også fuldt forståeligt at man ikke vil give så meget for noget man ikke synes man har gavn af. Det gir sig selv.
"Kan faktisk huske engang i 70'erne hvor vi købte vores første videospil, det var sådan en sort box med nogle tihørende små joystick. Her var der bogstavelig talt tale om nogle firkanter der fes rundt på skærmen, og så sagde det "bip" hvis man ramte den eller "bop" hvis man ikke gjorde. Det var det helt store dengang."
Hehe, ja der er sket meget siden dengang.
"Ja det er selvfølgeli rigtigt der følger en del udstyr med det omtalte kort, og min største anke, hvis jeg lige skal sætte fingeren på det, er nok også stadig at jeg synes prisen er for høj. Med tiden vil prisen måske falde til lidt mere menneskeligt niveau, men til den tid er der jo nok bare kommet Geforce8200 eller hvad den næste kommer til at hedde, hvis man så vil følge med og have det bedste, så får man jo ikke glæde af at prisen falder. Men selvfølgelig er vi selv herre over hvad vi vil bruge vore penge til - ingen diskussion."
Ja det er skruen uden ende! :00
Jeg mener også selv at det er en "lidt" hamper pris.
Heldigvis kan man da købe et næsten magen til for knap så høj en pris. Det er nok ikke helt så hurtigt, men tæt på og heller ikke med vandkøling - men har man vandkøling i forvejen er det jo ingen problem.
"Jamen så tak for diskussionen, hvis det alligevel ikke lykkedes mig at provokere dig - men du får mig ikke til at ændre min profilunderskrift, den beholder jeg. "
Selv tak ;) Der skal meget mere til for at provokere mig ;)
Din signatur har jeg skam ingen problemer med ;) Behold du bare den.
Jeg vil da give dig ret i at det er "lamt" at købe det nyeste bare for at have det. Har man ikke noget at bruge det til ville jeg heller ikke mene det var et alt for smart køb.
Der sparker jeg så nok mig selv lidt i nossen - eftersom jeg har så ivrigt forsøgt at sammenligne det med en smart bil man køber blot for at se cool ud. Men når alt kommer til alt er det selvfølgelig heller ikke helt det samme. Men alligevel kan biler og computer på mange måder sammenlignes.