Som du selv siger, så er der selvfølgelig forskel på sticks, men at sige, at BH-5 oftere imponerer mere end BH-6 er jo komplet B.S. Der er da også forskel på, hvordan BH-5 opfører sig, og der er ligeså mange succeshistorier med BH-6 som med BH-5. Prøv at søg rundt på diverse forums, og så ville du finde ud af, at BH-5 og BH-6 er "the same thing".
Prøv og søg lidt rundt på xtremesystems.org, de fleste der ved ihvertfald, hvad de snakker om.
Så skriver du, at der desværre ikke er nogle, der har lavet en test, hvor de 2 moduler bliver testet mod hinanden. Så spørger jeg så, hvad skulle det hjælpe, hvis der er så stor forskel på de forskellige sticks, som du siger? ;)
Og til det sidste: En standard umoddet PC.... Er 2.8v ikke rimelig standard og umoddet? For BH-6 kan ligesom BH-5 godt køre 225MHz 2-2-2-5. 8)
Men jeg kan se på det hele, at vi nok ikke bliver enige, så lad os bare enes om at være uenige. Jeg mener, at jeg har gjort mit til at overbevise dig, men hvis du ikke stadig ikke er overbevist, så ved jeg sgu ikke, hvad jeg ellers skal skrive... :)
Det er ikke til at sige hvilke chips, der sidder på. Enten hiver du heatspreaderne af, eller også sætter du dem til at køre 200-220MHz 2-2-2-5, hvis de kan det, så er det BH-5, hvis ikke så er det CH-5. Prøv med 2-2-3-5 hvis du har CH-5.