Hey jeg mangler lidt hjælp her.. Jeg kan ikke høre wma og se wmv filer og jeg kan heller ikke streame lyd og film fra nettet.. Men hvis jeg sætter en anden CPU i gider den godt.. Hvad kan der være galt med den Duron 1300 som sidder deri siden den ikke gider det?? :S
Har du clocket den?? Jeg havde samme problem med min engang og det var fordi den var clocket for meget åbenbart. Det lyder underligt men sandt nok. Man skulle jo mene at det blev at se andre steder før end det bliver på lyden :l
Du nævner ikke noget om at have clocket din computer, men hvis din PCI frekvenz er for høj slår dit onboard lyd automatisk fra... der er ca. over 41MHz (123+/41 - 164+/41 - 205+/41).
Men hvis den ikke virker og det gør med en anden CPU så har du jo kvitteringen også er det bare en tur til RMA. Det lyder meget underligt, men hvem ved hvordan ECS skruer deres bundkort sammen.
Aaahh... forstod det var et ECS. Prøv at opdaterer bios til dit bundkort. Er næsten også til at udelukke, men kan være at dit bundkort ikke officielt understøtter en Duron 1300MHz og derfor ikke kan afspille lyd.
Hvad var den anden CPU for en? skulle vel ikke være en ældre
Mit onboard lydkort er brændt af tror jeg, kunne være at man skulle låne en cpu inden man sender mobo ind til rep, (ikke at jeg skulle betale hvis det viser sig at det virker, da chipsæt køler, helt sikkert er i stykker, (har sat zalman på lige nu))