Superbruger
Tilføjet:
16-07-2004 17:24:10
Svar/Indlæg:
461/64
Så er tiden kommet til at finde de gode agumenter frem, for hvorfor er folk så opsat på at deres grafikkort skal hedde enten 6800 ultra, eller x800xt og ikke x800 pro og 6800 gt? jeg har da læst om mange der har købt et af de sidstnævnte men de ville sikkert gerne ha det vildeste alligevel, ret mig hvis jeg tager fejl! Forskellen er vel ikke så stor at det kan betale sig, eller kan det?? Om dit grafikkort levere 200fps eller 250, kan dit øje nå at fange det eller er det kun din pengepung der bliver det mere tømt når de respektive forhandlere malker dit dankort. Er det psygisk måske, bare det at man ved at det er topmodellen der sidder og ser godt ud, bare det at man kan sige at det er the big one.Jeg kan da sige at for mit eget vedkomne kan jeg godt lide at det er topmodellen for så bliver det ikke bedre lige på det område, lige indtil jeg blev gjort opmærksom på den lille forskel.Skriv hvad i mener og jeg vil gøre opmærksom på at det er af ren interesse jeg har lavet denne tråd, ikke for at starte en krig hvor det ender i en strid strøm af tilsvinen af hinanden, for vi har jo hver især bygget vores systemer op efter lige præcis vores EGNE behov og det skal respekteres.
Prinsvalium :e