Er der en som har et bud på hvorfor min pc næste går i stå når den vil arb. f.eks. når jeg vil åben joblisten så kan jeg ikke rykke med min mus og det skal den jo ikke gøre.
Håber der er en som har været ude for det sammen som også har fundt fejlen det vil være lækkert
har du installeret noget andet software,example en scanner eller ligne?cjek din cpu hvor højt den kører.idle skal den være immellem 0 og 15 cirka.hvis den er højer har du et program der arbejder hele tiden.find og fjern den.håber du forstå hvad jeg mener :l
Jeg synes det er lidt svært at finde ud af hvilken program der køre, for jeg synes der er mange som køre, men ikke nogen som bruger cpu´en og den ligger mellem 0-13 idle..
1 Software ikke noget som jeg ikke har haft før... 2 Halte. Det ved jeg ikke, men det var derfor jeg lade windows ind på ny 3 det sammen som nu håber jeg *SS* :00
gå ind i msconfig og fjern alle udnødventig programmer fra opstart.iseær office pakken.tryk på venstre start/programmer/start.alle de programer du har der.fjern dem.reboot og se om det hjælper.
men jeg vil da prøve at lege lidt mere med det og mange tak for de mange gode råd og desvære ikke har ført til noget bedre håber det sker en af de næste dage