Hep hey mester
Jeg er enig i, at den larmer, men jeg er ved at forsøge mig med vandkøling. Som sagt skifter du et par blæsere er du allerede langt i den problemstilling.
Jeg syntes det er cool, at der er et display maskinen. det gør det dejligt overskueligt, at følge rpm på diverse blæsere, samt cpu og sys temp.
Der følger fjernbetjening med, men jeg har ikke fået alle funktioner til at virke endnu. Jeg ved ikke om softwaren er ok eller om det bare er mig, der er lidt fatsvag. :e
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om 2 drive bays er godt eller skidt. jeg har både dvd-drev og et brænder-drev isat, men kan faktisk sagtens nøjes med en dvd/brænder-combo. ift til at vandkøle skidtet, så giver det plads til lidt vandkøleisenkram, når jeg når der til.
Jeg syntes, at onboard lyden er rigtig dårlig. eks. når jeg ruller med musescroll, så støjer det i mine ellers udemærkede senheiser headphones.
Der er rimelig med oc muligheder. dog syntes jeg 5-trins presetclocking er overflødig, da det er sjovere at pille selv. smagsag seføli ;)
kunne også godt bruge en slags clockgen til is-50 bundkortet, men det må jo komme en gang.
...........iøvrigt kanon lækkert, at dicen bliver diskuteret og vurderet.
jeg savner lidt en kowlegde database om digidice. men det her er jo en start.
Det kunne være fedt, hvis dice-ejere ville modtage en invitation i messenger fra hinanden, så man havde en række folk, der kunne hjælpe hinanden med dice-probs....bare en ide
:i
mvh
terle