Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 13:11:07
Svar/Indlæg:
97/6
Min mor har købt en bærbar computer i 17" bredformat, og ledte efter en taske til den, og jeg anviste nogle forretninger på internettet som jeg ofte benytter. Hun fandt en Targus CN01 hos SHG, hvis indvendige mål passede til hendes computer.
Da hun fik den var tasken for lille. Målene passede ikke. Det er jo smadder ærgerligt, og hun ringede til butikken. Der blev hun mødt af en, der gav udtryk for at være ligeglad - hun kunne bare sende den tilbage. Med hensyn til de forkerte oplysninger på deres hjemmeside, ja så kunne hun jo have undersøgt hos Targus først?! Da er det, at jeg mener, at kæden hopper af. Nu påstår vedkommende, at det faktisk er min mors egen skyld, at hun får en taske der er for lille, da hun jo bare kunne dobbeltchekke deres oplysninger.
Ingen beklagelse fra deres side. Jeg gad vide, om deres data bliver ændret for den vare, eller om de lader det stå.