3# nejd et har det ikke!!! Uanset om man har monopol så skal man give god kundeservice og være behjælpelig. Det andet holder ikke.. "du kunne bare have tjekket...." Den slags ligger lagt under det jeg ville finde mig i hos et firma!!!
4# Nej, folk skriver ikke om de gode ting, men det er også fordi man forventer at det bare skal gå hurtigt og smertefrit igennem. Og hvis ikke det gør det så er det en dårlig handel!! Og jeg har det da også lidt på den måde, men hvis et firma laver en fejl, men retter den så hurtigt som mulig så synes jeg det er godt, og god service. Et eksempel jeg har fra studiedata. De glemte at sende mig min pumpe med de andre ting jeg bestilte, jeg ringede og sagde det, og de beklagede, og dagen efter lå den der, og de betalte selvfølgelig. DET er service. Det burde SHG også gøre i denne situation, da de skide 50-60.- ikke betyder en skid for dem, men for en forbruger er det måske en del:00 også har de givet en god service, og vist de interessere sig for at have glade kunder istedetfor 0#'s mor nu sidder og er sur på dem, og føler sig uretfærdigt behandlet, og det kan jeg sku kun give henden ret i!