Åhh nej... Er jeg blevet fuppet?

Hyggehjørnet d.  19. juli. 2004, skrevet af Gonzalez
Vist: 1355 gange.

Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:24:05
Svar/Indlæg:
75/8
Før jeg nævner nogle navne på folk herinde, vil jeg gerne vide om jeg kan trække pengene tilbage i min bank som jeg har overført til en konto i en anden bank?

Jeg overførte 925 kr. i dag fra min konto til en anden konto og nu har jeg stor mistanke om at jeg er blevet grueligt fuppet!! Måske er det bare mig der er paranoid, men vil gerne høre om jeg kan trække pengene tilbage?

cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:27:21
Svar/Indlæg:
3532/303
er det i henhold til et køb overforummet?
Det kan jo godt være lidt svært at bevise at man har betalt for noget du ikke har fået! og endnu sværer at få pengene tilbage!
Men hvad med at se om du kan kontakte vedkomne her på forummet.. hvis personen svare er der nok stor chance for at han IKKE er løbet til tyskland med dine penge!



palle22
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:29:31
Svar/Indlæg:
818/185
Slap lidt af... har handlet mange gange på nettet med brugte ting, og er endnu aldrig blevet fuppet... Folk er bare ikke altid lige hurtige til at sende tingene... Men giv det et par dage. Du kan godt trække dine penge tilbage, medmindre sælger kan bevise at han har sendt varen til dig, vha. kvittering fra postdk.



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:37:13
Svar/Indlæg:
75/8
Ja, det er ang. et køb i dette forum.

Handelen blev lavet i eftermiddags. Han var ikke snaksalig, måske havde han travlt? Men han lovede at sende hvis jeg indsatte pengene på min konto. Det blev en meget kort snak. Han svarede mig ikke flere gange, da jeg bad om hans mobilnummer/fulde navn mm. og han virkede ikke meget interesseret i min adresse. Siden jeg kom hjem fra banken har han ikke svaret på mine beskeder selvom han er online.
Og han ringede heller ikke efter at han havde sendt pakken (hvis den blev sendt). Han fik nemlig mit mobilnummer så han kunne give mig track-and-trace-nummeret, så jeg kunne være på den sikre side.
Jeg har fundet samtlige med hans efternavn i hans by og ringet til dem, og fandt da også en enkelt som havde en ved hans navn boende. Dog 3 år ældre end hans profil. Men han påstod ikke at kende noget til handelen. Jeg snakkede ikke med ham direkte.

Derefter blev jeg lidt mistænksom og fandt tråde 3-4 måneder gamle hvor han solgte noget komplet magen til, hvor den sidste besked var at han havde overført pengene til hans konto.

En anden tråd solgte han også noget magen til det jeg håber på at modtage og der skrev den sidste også at han havde indbetalt men ikke hørt fra sælger. Han bad sælger om at svare, da han tydeligt kunne se at han var online...

Jeg mener at have læst i en tråd at man kan gå til banken og "hive" pengene tilbage igen?? Jeg har kvittering osv. på at jeg har betalt....



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:40:08
Svar/Indlæg:
75/8
#2: Okay... Jeg håber også at det er mig som er paranoid. Jeg bliver bare lidt nervøs når jeg har læst så meget om folk som bliver fuppet, og så jeg pludselig snakker med en sælger som ikke rigtig virker interesseret i at sælge noget? Men jeg giver det lidt tid... tak



KrisDK
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:47:06
Svar/Indlæg:
142/12
#3
Selvfølgelig går man ud fra, at man kan regne med brugere her fra forummet, men det er måske lidt dumt at gå ned i banken og overføre pengene, når man ikke har særlig meget info på personen. Det er ikke ment negativt, men blot en reminder om, at man skal "kigge sig for", når man handler brugt på nettet.

Når det nu er sagt, så må banken da kunne oplyse hans fulde navn og adresse ud fra den konto, du har sat pengene ind på?

Men igen kan det være, at han bare har travlt og ikke fået svaret dig. Du siger, at han er online, men han kan jo også bare være gået fra sin comp og ladet den være tændt. Det er jo set før. :)

Men hvis jeg var dig, ville jeg give det indtil imorgen og så reagere, hvis du stadig ikke har hørt noget.

Held og lykke med det. :)



Kingu
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:50:29
Svar/Indlæg:
839/19
Du kan i hvert fald få trække en betaling tilbage hvis det er med betalt med et dankort. Hvis du går ned i banken og snakker med dem så skulle det undre mig hvis de ikke kan hjælpe dig med at få pengene tilbage.
Men tag nu lige at vente et par dage, og bliv ellers ved med at prøve at få fat i ham.

/Kingu



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:53:56
Svar/Indlæg:
75/8
Ja... du har nok ret.

Jeg tror at jeg slapper lidt af til noget musik istedet. Mit blodtryk har det sq ikk for godt med stress og jag...



KrisDK
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:58:17
Svar/Indlæg:
142/12
#7
Jeg har lige snakket en bankmand, og han siger, at du IKKE kan få pengene tilbage. Det kan ikke lade sig gøre. De må heller ikke oplyse hans navn og adresse ud fra kontonummeret.

Hvis du ikke modtager noget fra ham, kan du gå til politiet, men det er nok lidt svært, hvis du ikke har hans navn og adresse.

Ellers kan du prøve at gå til en advokat. Han kan muligvis skaffe hans navn og adresse fra banken.

Det er lidt at tage sorgerne på forskud, men så ved du nogenlunde, hvor du står.



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 19:59:59
Svar/Indlæg:
75/8
Jeg har nok forudset det værste, uden den største grund. Men jeg skriver her igen senere i morgen hvis jeg ikke kan få fat på ham... De forskellige tråde med nøjagtig samme ting til salg og at han lovede at sende det i dag har gjort mig lidt mistænksom, så...



KrisDK
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:01:11
Svar/Indlæg:
142/12
Helt forståeligt... :)

Men bare tag tråden op igen, hvis der ikke sker noget. Det kan være, der er nogle admins, der kan se på sagen. :)



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:01:12
Svar/Indlæg:
75/8
Åhh nej? Det lyder ikke helt godt...



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:02:03
Svar/Indlæg:
75/8
Ja... det vil jeg gøre... Vil gøre som i har sagt indtil videre og håbe på det bedste. Som du sagde: " Ingen grund til at tage sorgerne på forskud " ;)



Terle
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:28:33
Svar/Indlæg:
145/36
#0 Hvis det er ram du har købt, så tror jeg du skal give det lidt tid. Det er som regel kun brugere, der lige har oprettet en profil, der fupper folk. Jeg tror ikke der er nogen, der vil ødelægge deres handle/tag/navn herinde, og han umiddelbart været bruger i et stykke tid.

bare en tanke........so patience my friend ...patience.

mvh
terle



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:34:20
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg ville trække pengene tilbage så hurtigt som overhovedet muligt hvis muligt!!!!!

Hvis sælger virkelig er interesseret i at sælge, skal han skam nok kontakte dig, og til den tid aftaler i at du køber hans varer pr efterkrav. Så har du hans adresse og du kan tage fat i snotten på ham hvis han sender dig noget falsk.

Verden går ikke under af at du måske ikke får varen til lige netop den pris - og det er efter min mening en fejl at være så desperat efter den ting at man lader sig selv være et nemt offer ved forudbetaling.!



palle
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:44:37
Svar/Indlæg:
2307/37
#0, for det første, så synes jeg, du skal have ros for (på trods af din nervøsitet) ikke at hænge nogen ud, før beviserne er mere klare. :)

For det andet, så nævner du, at det blandt andet er tidligere salgstråde med vedkommende, der har gjort dig nervøs. Det slår mig bare, at hvis de handler rent faktisk var endt med sny, havde vi så ikke hørt om det? Jeg gætter da på, at folk, der var blevet snydt, ville have oprettet en klagetråd om det. Så giv ham en dag mere - det kan jo være, at han ikke nåede på posthuset, før de lukkede... ;)



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:47:06
Svar/Indlæg:
6624/113
#15 - Det er skam ikke sikkert - for mange klagetråde bliver normalt fjernet her fra forummet, da de intet har at gøre her.

Bliver man snydt, så er det en sag imellem de to parter - ikke 7000 forum brugere!



TroelsOlesen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 20:48:16
Svar/Indlæg:
1996/65
Tror du ikke lige du haster sagen lidt meget ... !???

Når man laver bank overførsler ... så kan du først regne med at pengene er overført næste arbejds dag ... såe selvom at du har overført pengene ... så kan han tidligst registere pengene i morgen ...

Og nej ved bank overførsler har man ingen retur ret ... hvilket også er grunden til at man aldrig i netbutikker skal forudbetale med bank overførsel ...

Og foresten du huskede vel da du overførte pengene at vedlægge en besked til modtageren... sådan at han kan se at det er dig som har overført pengene ...



SimTex
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2004 22:30:06
Svar/Indlæg:
527/21
Syntes egenlig OC burde lave en blacklist af brugere/ip/navne adresser, der snyder, i hvert fald hvis det er noget der er begyndt at blive et problem.

Personligt syntes jeg det fede ved at købe brugte ting er at man kan stole på hinanden, dvs. sende pengene i forvejen og få de ting man har betalt for til tiden. Derudover får man ting som er testet og hvor man har en idé om hvad kan. Men hvis disse basale ting forsvinder fra handler på oc.dk såvel som alle andre steder må man gøre noget for at genoprettet tilliden mellem købere og slægere.



SIOUX
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 22:32:31
Svar/Indlæg:
1478/40

18# HØRT :e



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:11:49
Svar/Indlæg:
2664/97
18# Du ved jo godt man ikke kan lave et sted hvor folk kun er ærlige, der vil altid være nogle fjolser imellem der skal ødelægge det for os andre, og sådan er det. Det med at blackliste kunne måske være en idé. Men det vil jo ikke forhindre en person i at snyde, hvis nu han vil. Han kan jo opgive falske oplysninger. Og han kan låne en computer et sted, eller biblioteket eller noget i den stil.



cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:19:18
Svar/Indlæg:
3532/303
Hmm.. Jeg har været så "Smart" at tage ud til en og hente en skærm. Dette sker imorgen! Der møder man personen, føler på de ting man køber og man er næsten 100pct på man ikke bliver fuppet.. Og så er det da altid rart at møde en "fellow" oc'er :D
Det er selvfølgelig problematisk hvis man bor i rønne og køber noget der befinder sig på langeland eller noget i den stil! Men man må jo stile!
Jeg håber og tror at du modtager dine ting. Det kan selvfølgelig godt lyde LIDT for mistænksomt det der sker lige nu!
Men der går jo somregl lidt tid med såen noget!
Jeg tror, som andre også skriver, bare at han har været travl og det lige skulle gå lidt stærkt. Dette er måske naivt af mig at skrive, men jeg stoler på folk fra oc.dk.. Det virker som et rart sted at skrive og man får ALTID svar på ens topiks! Derfor tror jeg heller ikke at folk kunne finde på at snyde herinde, SLET ikke når det handler om penge!

Mvh. Rage



Yoda626
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:22:33
Svar/Indlæg:
64/3
ja men vi kunne blackliste deres konto nr, så skal de hele tiden skifte for at snyde.



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:25:30
Svar/Indlæg:
3162/78
ja blacklist dur ik helt. men det er godt nok surt sådan noget der! eller det ka det blive



steen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:27:00
Svar/Indlæg:
2870/65
Hvis man laver en såkaldt Blacklist, burde man da også lave en "whitelist", hvor folk som behandler deres OC-friends på en ordentlig måde...bare et synspunkt :e ...måske ud fra en rating-skala...så må det være i ens egen interesse at komme så højt op på listen som muligt...right?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:31:22
Svar/Indlæg:
6624/113
Der er skam noget i har misforstået der.

Det er vores opgave at lægge forum til.
Det er vores opgave at vedligeholde og moderere det forum.

Men at gøre www.overclocking.dk til dommere eller den slags over jeres handler - det sker bare aldrig. Det har aldrig været, er ikke, og vil aldrig nogensinde blive vores opgave. Problemer mellem sælger og køber er de to parters problem - IKKE ANDRES!

Det er op til en selv ikke at stille sig en position hvor det er muligt at blive taget ved næsen, og betaling pr efterkrav er bare det tætteste på man nogensinde kommer på en optimal handlesituation.

Det kan godt være prisen stiger med 32 kroner for det skide gebyr, men sælger kan ikke få pakken før pengene er betalt - og køber kan ikke gemme sig for ham.

Og nu slutter den her tråd med mere lynch-stemining - ellers slutter jeg den!!!



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:35:55
Svar/Indlæg:
2664/97
24# Det holder heller ikke helt synes jeg.. Da en person bare kan oprette en bruger til og udgive sig for at være en glad køber. Ellers kan han få en ven til det´:00

22# tjaa.. men stadig, der er mange der har flere forskellige kontoer. Jeg har fx. 3 og ellers kunne man da bare lave en ny, hvis jeg skulle snyde igen, det er ikk så svært. Ellers "låner" man bare sin mors konto, eller kæreste ect. men ved ikke helt hvor langt folk går hvis de laver den slags..

21# Du er naiv! Hvis du tror et venligt menneske ikke snyder!! :00



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2004 23:41:18
Svar/Indlæg:
75/8
#15: Tak :) det var også derfor jeg ikke ville nævne noget navn i første omgang.

#17: Jeg lagde en besked med mit fulde navn osv. Så han ved at det er mig...

#Alle: Jeg klager ikke over nogen. Jeg blev bare bange, bare kald mig paranoid, og overvejede at trække pengene tilbage før jeg fik snakket ordentligt med ham.
Men jeg tager det stille og roligt, og jeg tror da også som I så godt argumenterer for, at han bare har travlt eller lignende. Jeg vil være tålmodig og ikke blackliste nogen :)



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 01:09:40
Svar/Indlæg:
1455/78
Hvis du selv har overført pengene til hans konto, så kan du ikke trække dem tilbage, har selv prøvet det :x



Huddy
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 09:23:41
Svar/Indlæg:
1881/217
Jeg må have været heldig så, for jeg har været ude for en sag der minder om det.

Jeg gik ned i min bank med min kvittering som jeg fik for overførelsen, samt alle udskrift fra fra sælger og mig selv, fremlagde min sag for min bankmand, han ringede til sælgers bank, som så faxede alle papir til hans bank, og 8 dage senere havde jeg mine penge tilbage + de 15 Kr. som jeg skulle betale i gebyr for at overføre pengene - grunden til at der gik 8 dage, var at pengene blev "låst" på sælgers konto, og hvis han skulle hæve dem, skulle han fremlægge dokumentation på at han havde sendt pakken ved Track & Trace, da han ikke kunne det, måtte de sende dem tilbage til min bank.



TroelsOlesen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 09:28:19
Svar/Indlæg:
1996/65
#29 ... det lyder som om du har en bank med en fenomenal service ... fordi der er ingen lov krav som pålægger banken til at få pengene tilbage ...



Huddy
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 09:35:02
Svar/Indlæg:
1881/217
#30

Kunne nu heller ikke finde på at skifte bank :p

Men der burde da være en eller anden lov omkring dette, og grund til at man får en kvittering (Ud over, at man har bevis på at pengene er overført)



Huddy
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 09:36:56
Svar/Indlæg:
1881/217
Den dårlige oplevelse jeg har haft, har mundet ud i, at jeg KUN køber fra folk der har mange indlæg, og virker meget fattet i sine svar - tror at #0 gør det samme fra nu af ;)



timme
 
Superbruger
Tilføjet:
20-07-2004 10:46:19
Svar/Indlæg:
36/3
når jeg køber noget hardware online betaler jeg ALTID kun 50% af prisen med det samme og den anden halvdel ved modtagelse af varerne, sælger får min adresse self. og mit tlf nummer og omvendt så minimerer jeg muligheden for svindlere, hvis de ikke går med til at handle på den måde så handler jeg ikke med dem basta

men slevfølgelig kan man ikke være sikker på ikke at blive snydt, men det gør mig lidt mere sikker

desuden sætter jeg altid pengene ind i sælgers bank personligt, hvis det altså er en bank der har afdeling i min by, for på den kvittering man får står navnet og adressen ALTID på konto ejeren



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 11:01:31
Svar/Indlæg:
3162/78
#31 hva bank har du penge i?



Huddy
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2004 11:20:59
Svar/Indlæg:
1881/217
#34

Sparkassen Kronjylland :)



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 19:16:41
Svar/Indlæg:
4337/121
Når man overfører penge i min bank BG-Bank så får man info om navn og adrasse på modtageren og hvis jeg bliver fuppet så ville det ikke tage mange sekunder før jeg ville gribe fat i mit alu baseball bat og skaffen en bil og så afsted. Klask klask splat :e
Dette ville jeg naturligvis kun gøre når jeg var 100% sikker på at jeg var blevet taget ved næsen.



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 19:19:37
Svar/Indlæg:
4337/121
Ville naturligvis også tage alt det hardware jeg kan bære fra personene som betaling til benzin :e



Carpe^Diem
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 19:35:08
Svar/Indlæg:
1155/43
KimHolst, jeg kan ikke andet end ryste på hovedet over måde at håndtere sådanne ting på. I mine øjne gør dig dig til en dårligere person end ham der "måske"/"eventuelt" har snydt dig...

Det er ikke borgernes job at skulle opretholde lov og orden, det har vi panserne til !



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 19:50:14
Svar/Indlæg:
4337/121
#38 Rolig nu det var mest ment som en joke det med battet for jeg er MEGET modstander af vold men jeg ville helt klart møde op på personens adrasse og kræve pengene udbetalt kontant.

Når man ringer til politiet her hvor jeg bor gider de sku ikke at komme men de kan da godt lige sende en ambulance som plaster på såret tro mig jeg har prøvet det :) så et lille råd hvis du bor i odense lær at løbe hurtigt eller lær noget kamp sport :e



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 19:51:43
Svar/Indlæg:
4337/121
#38 Skulle naturligvis være 274% sikker i min sag før jeg ville gøre det



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 20:04:08
Svar/Indlæg:
2353/24
#36/37

se lige på datoen inden du svarere i en gammel tråd (en uge gammel), specielt når det ikke var noget mere fornuftigt end det du skrev, hvis det havde været løsningen på et uopklaret problem, så havde det været en anden sag... ;)

nu hvor jeg har gang med at skrive i denne tråd, så kunne jeg da godt tænke mig at vide om #0 overhovedet har fået sine ting.



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
27-07-2004 20:11:13
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg er selv blevet fuppet 2 gange pr konto overførsler. Og NEJ man kan IKKE trække en kontooverførsel tilbage uden videre, det fik jeg fastslået af min bank (Fioniabank). Derfor anmeldte jeg snyderen (havde jo han konto nr + navn + adresse), og efter en snak med politiet, fik politiet fat i snyderes pengeinstitut som overførte det 600kr tilbage til min konto !.




Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 20:24:33
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg er også spændt på hvordan det er gået.....



*klonk*
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 22:14:19
Svar/Indlæg:
458/22
føj da! jeg har lige haft en "nær-snydt-for-en-ti'er" oplevelse, skrev om den i en anden tråd. Efter 2 mdr. fik jeg mine harddiske, men dette var efter mange email/beskeder, sidenhen SMS'er og til sidst telefonterror hvor jeg ringede 3-4 gange om dagen så han kun kunne have sin mobil slukket (han ville ikke svare)... :e

Moralen er... ehm der er ingen, men jeg fandt ud af flg. (som andre har skrevet) private bankoverførelser kan -ikke- trækkes tilbage uden videre, MEN hvis man handler hos en net-butik -kan- pengende trækkes tilbage, lidt detektiv-arbejde på nettet kan frembringe meget info om en ellers anonym person, trusler om politianmeldelse kan virke effektivt. Giv i hvert fald ikke op, så er der bare en anden trist person der bliver fuppet efter han er færdig med dig. ;)



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 22:41:06
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #44

Selvom han ikke fik fuppet dig så tror jeg stadig han vil prøve lykken med den næste uheldige køber..



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 22:52:04
Svar/Indlæg:
75/8
Hej alle.

Jeg modtog en pakke i sidste uge, som var fra sælgeren, og jeg fik da og hurtigt testet indholdet. De virkede. Dog var der glemt en masse ting. Kvittering og trackandtrace-nummeret. Jeg vidste intet, men jeg var så glad for at det gik godt at jeg droppede at spørge efter kvitteringen. Jeg følte ikke at det ville være besværet værd...

Jeg er lettet. Dog har jeg været uheldig i en anden handel som jeg troede gik perfekt. Det var dog ikk sælgers skyld. Postdanmark har nemlig mistet pakken. Så nu har vi eftersøgt den. Jeg har trackandtrace-nummeret men der er ingen oplysninger at hente.

I ly af mørket kryber Postdanmark ind og kvæler mig langsomt. Da lyset omsider fremtræder har PostDk mig i en hovedlås og jeg føler mig hjælpeløs!



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 22:55:34
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #46

Har du haft ringet til Postdanmark og givet T&T nummeret og fået oplysninger om nogen andre har modtaget den eller hvor den er blevet af?



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 22:56:02
Svar/Indlæg:
1419/29
hvordan er det så ændt??



Gonzalez
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 23:03:34
Svar/Indlæg:
75/8
#47: Ja, og de har ingen informationer om nummeret. Men sælgeren har kvitteringen og der står nummeret på, så den er god nok.
PostDk bad sælger udfylde en eftersøgning og det er så hvad der er sket indtil videre. Har intet hørt fra PostDk endnu.

#48: Den oprindelige handel som startede min tråd gik heldigvis godt. Dvs. jeg modtog varerne og de virker. Der har så været et par småting, som jeg ikke orker at bruge tid på så længe varerne virker.



Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2004 08:18:33
Svar/Indlæg:
359/63
#49 så endte det hele jo forholdsvis lykkeligt ! og du clockede til dine dages ende...;)



hamilton
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2004 08:42:52
Svar/Indlæg:
1419/29
Muhahahahahha