Jeg ved i hvert fald, at problemerne der var med rev. 1.1 på Epox kortene forsvandt som dug for solen. Jeg har også hørt andre med de samme problemer som mig, hvor de havde et andet bundkort. Det kunne være Asus eller Abit. Deres første boards var heller ikke heldige. Derfor vil jeg nok lægge skylden på Nforce chipsettet. Men dermed ikke sagt, at jeg vil købe et Epox næste gang - det holder jeg mig fra lige foreløbig.
Faktisk havde jeg de samme problemer som #9 havde. Prøvede med 4 forskellige lydkort, og den havde det med at lagge frygteligt nogle gange. Tog jeg kortet ud var det der ikke - men så havde jeg til gengæld forfærdelig lyd, hvis jeg brugte onboard lydkortet. Meget skrattende er ordet vist :(
HDD ydelsen var også forfærdelig, og det fik mig til at købe en Promise controller. Det gjorde det bare endnu være - kørte jeg f.eks en HD Tach test, gik den helt i knæ nogle gange, med overførsler på 0-5 mb/s i 3-5 sek. af gangen.
Sidst men ikke mindst var der deres dårlige drivere. Jeg prøvede alle de remix der var, og fandt dog een der var nogenlunde. Men deres nyeste IDE driver i UDP 3.13 kunne jeg ikke bruge, fordi jeg havde en Plextor 708A dvd brænder.