Superbruger
Tilføjet:
21-07-2004 00:49:58
Svar/Indlæg:
516/25
Hey.
Jeg kørte en bat fil som afregistrerede en windows service som var blevet registreret kort forinden, den gjorde ikke andet (det har jeg tjekket for). Da den kørte gik skærmen sort, og den gik på standby, altså var der ikke noget output fra GFX. Maskinen genstartede ikke indenfor 2 mins, så jeg genstartede manuelt.
Da den startede op rapporterede BIOS'en om SMART fejl på system HD'en, men startede fint nok op. Ved første opstart var der ingen services som startede op, heller ikke explorer, så den fik en genstart. Ved næste start var min taskbar var ikke længere dobbelt højde som normalt, men normal højde. Min quicklaunch var også væk.
Jeg rettede dette og genstartede igen. Nu starter den normalt op rent udseendemæssigt, men alle services står uden et user name i task manager listen. Det har jeg oplevet enkelte gange før, men det har altid gået væk ved en genstart mere, nu gør den det konstant. Maskinen kører langsomt, det er tydeligt den har nogle problemer.
Den melder dog ikke om SMART fejl længere. Er det en repair install der skal til, eller?