ja har komemt til at råde en m8 til at købe ovennævnte sapphire 9800SE, men har efterfølgende hørt det er noget værre hø...desværre var det prismæssigt det bedste han havde råd til...vil dog gerne se nogle test med det op imod 9800 pro og 9600XT.....
#7 nu har jeg læst det tre gange... 9200se??? Er jeg blevet blind? Eller er du en meget vred mand, med dårligt syn? Det eneste sted der står 9200se er i det indlæg du kommer med! Så læs lige selv indlægget. :p
#5 nix....er mirc skadet, og gider sq ikke skrive ordene fuldt ud når folk nemt kan forstå det.....hvorfor fanden skrive osse...det er lige så forkert som oxo, der trods alt er en ide med, da det er kortere.....
har set på div guides osv og har dl de filer man skulle bruge til at åbne de 4 pipelines.......det ER en 256bit version, og har dl nyeste rivatuner og scriptet siger oxo den kører succesfull men den åbner ikke de 4 pipelines......
anyways var min m8 kanon tilfreds med det system performance vi fik ud af det :) takker for hjælpen med omegadriverne..de er da for fede...men har rådet ham tila t få mere køling på kortet...oxo af hensyn til cpuen, der modtager al den varme luft.....