... jeg kan se, at jeg er da gået glip af noget i aftes?! :00
*LoL*
AMD er og forbliver Amerikansk. Det der med monopol er ikke noget USA går ind for *host* Microsoft! :00 Microsoft! :00 Microsoft! :00 *host*
Men det er korrekt at AMD har fabrikker rundt om i Verden. Den største, og nyeste, ligger i Dresden i Tyskland. Det er vistnok planen at den skal supplere hele Verden med AMD CPU'er en dag. :l
Min kæreste hedder Poulsen til efternavn.
Jeg holder mig til "rigtige" piger, så dem der hedder *.jpeg, *.avi el. *.mpg til efternavn kender jeg ikke så meget til :00
Jeg kommer ikke så meget uden for, men det har mere noget med følsomhed over for sollys end dovenskab at gøre. Når jeg endelig er ude, så er det bag rattet på Starletten (Tarteletten - længere historie :00). Så mit korpus rører på sig på et minimum.
Det har så også hele gymnasietiden igennem resulteret i: "Allan er gået fra: Fit-nisse til fedt-nisse" - jf. Blå Bog. Men fuck det. Når jeg læner mig tilbage i stolen kan colaen stå på vommen.
Arj. :e
Det er sgu ikke så slemt, men jeg må hellere se at komme i gang med at røre mig igen...
Jeg smutter ud efter noget morgenmad! :e :e :e
Og igen: Tænk jer lige om, inden I får tilbudt en billig CPU, uden kvittering! ;)