Modteam til UT2K4

Diverse d.  25. juli. 2004, skrevet af Count_ZerO
Vist: 151 gange.

Count_ZerO

Superbruger
Tilføjet:
25-07-2004 00:05:37
Svar/Indlæg:
626/53
Hej

Vi er nogle stykker, jeg ved ikke hvor mange, men vil skal lave et mod som bliver kaldet Tka´ra invasion til UT2004!
Her er en tråd fra "lederen", " " fordi alle er ligeværdige i dette mod team! ;)
http://midget.freestylersunlim...
Vi mangler en coder, som kan klare lidt kodning til moddet, som skal være et total conversion mod. Der skal laves script til nye fartøjer, og der er allerede idéer som i kan se i tråden.
Så kravet her er at kunne lave noget script kodning, men kun 1 mere på dette område!
Vi kan alle lave maps, så der er ingen problemer, og jeg har også uploaded et map, og det kan hentes her hvis man vil se lidt på det!

http://www.ut2003hq.com/pafile...

Bemærk at jeg som mapper vil være mere grundig i vores maps, da jeg sjuskede lidt i det her map, da det bare var et til vores lille gruppe! ;)
Hvad vi ellers skal bruge er nogen som kan designe nye køretøjer, f.eks skal der være robotter som man kan sidde inde i og styre, der skal garanteret også laves nogle flyvende ting og sager! :D
Så hvis man er god til at tegne på enten papir og har en scanner, eller har overnaturlige kræfter og kan tegne 3D agtigt i paint og har en god fantasi til futuriske fartøjer, så er bare med at sige til! ;)
Man kan selvfølgelig også nøges med at komme med lidt foreslag, også for vi en skinner til at lave et skin ud af idéen, eller et fartøj hvis det er det som idéen går ud på!

Hvad vi ellers kan bruge er nogle som kan håndtere programmer som Maya, 3D studio max, eller andre programmer som kan bruges til at lave nye staticmeshes, f.eks, stole og sådan...

Vi skal også bruge nogle som kan lave textures vil jeg tro, der skal garanteres også laves lidt der...

Bemærk at mine venner kun taler engelsk, så der skal man også kunne udtrykke sig så de forstår hvad man mener!

Der skal lige klares lidt planlægning først, også uddeler vi arbejde til alle, selvfølge for man en opgave som man har evnerne til!

Der er ingen løn, så i kan altså ikke komme rendende og sige jeg skal have 100kr. fordi jeg har arbejdet i en time! ;)

Hvis det skulle ske at vi vandt en præmie fra Make some Unreal Contest, så mener jeg at vi skal dele præmierne lige over, og det syntes de andre garanteret også er mest retfærdigt! :)

Der var vidst det hele, så hvis der er nogen/nogle som er interesserede og har evnerne, så bare sig til!

Count_ZerO

Superbruger
Tilføjet:
25-07-2004 00:09:26
Svar/Indlæg:
626/53
Glemte selvfølgelig noget...

Det er påkrævet at have enten MSN Messenger, eller Skype så der er mulighed for lidt kommunikation!
Hvis man ikke vil offentlig gøre sin MSN adresse eller Skype navn, så bare PM mig! ;)

Sheik3n^

Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2004 00:33:03
Svar/Indlæg:
359/63
Hejsa, jeg ville bare fortælle at hvis i har brug for en mapper, så er jeg frisk, har godtnok kun erfaring med at lave maps i UT2003 men det er jo det samme... hvis i har brug for en mapper så er jeg frisk på ideen... men lækkert initiativ ! :)

Count_ZerO

Superbruger
Tilføjet:
25-07-2004 00:36:39
Svar/Indlæg:
626/53
Nu er der blevet ændret en del på det hele, så nu mangler vi slet ikke mere siger de! Typisk...

Derfor kan en admin godt lukke denne tråd, da der desværre ikke er brug for flere, vi har nok, men det havde jeg selvfølgelig ikke fået at hvide.. :(