Du kan prøve at kontakte RainMaker på hans mail. RainMaker@ellernoget.adsl.dk Han har lavet mange VMod på GFX osv. Se hans liste her : http://ellernoget.adsl.dk/Mods
det er muligt stadig at benytte luft... ved ikke lige hvor god luftkøling der er på ASUS kort men kunne forestille mig at du nok skal have noget bedre luftkøling dog vil du ikke have mulighed for at køre så høj spænding på kernen som hvis du havde vand. men det vil stadig virke godt
så er jeg her.. det er mulig at voltmodde kortene uden problemer og har også selv brugt den guide som #0 linker til og det virker KANE's ekstreme "mod" til at lade mig forsøge med hans kort, har givet en del selvtillid og det virker som det skal... så jeg er frisk på det, hvis i også selv er
#4 jeg vil ikke anbefale std. køling kane kører vandkølet og kobber profiler på ram, (mindre køling på VPU kan dog bruges, hvis man ikke er meget for vand køling men vand giver de beste resultater logisk nok) men nogle BGA kobberprofiler samt noget godt køling til VPU'en er en god ting.. mit eget voltmoddet kort kører med en Zalman VGA ting med en blæser på siden, nu da kortet afgiver større effekt end mit eget, vil jeg anbefale den med dual heatpipe med en blæser på siden ( www.bsmultimedia.dk har dem ) så er det skam mulig, og der følger også køling med til dine ram :)
men lad endelig høre fra jer hvis det har interesse
#7 moddet med blyant kan gøres, men tror ikke det er en permanent løsning da det ikke binder særlig godt på PCB'en og efter en tid skal det tegnes op igen. men det er jo også en mulighed :)
#9 kane har fået sit voltmoddet og han kører 525/431MHz dog med vand, meen 505-510MHz burde ikke være det store problem. men så ikke ret meget mere i guess :)