Superbruger
Tilføjet:
25-07-2004 19:34:07
Svar/Indlæg:
626/53
Hej
Moddet skal gå ud på at der er to hold som kæmper imod hinanden. Menneskerne byggede nogle cyborger som skulle lave alt arbejdet, men en ondsindet hacker fik omprogrammet cyborgerne så de nu er vendt imod menneskeheden, onde og uden respekt for menneskeden. De lever inde i grotter/huler, hvor de kan gemme sig indtil de laver deres angreb på menneskeden. I de år de har gemt sig, har de i skul stjålet teknologi fra menneskerne, og har nu opbygget nye fartøjer, i form af krigsfly, tanks, og cyborgopgraderinger, f.eks nattesyn til mørke områder. For at menneskene har en bedre chance imod de onde cyborger, har der f.eks mere liv (health) end cyborgerne, som f.eks ikke kan tåle kontakt med vand som så kan kortslutte dem ( livet vil falde hurtigt ), så de må finde metoder til at krydse floder, og andet med vand. Menneskene har også deres svagheder, de kan ikke tåle den giftgas som er i cyborgernes huler, så de må finde udstyr for ikke at blive dræbt af gassen når de angriber inde i hulerne.
Det er så historien.
Hvad der skal bruges af personer er alt!
Der er kun ene mig lige nu, så der skal bruges følgende:
Mapper, som kan lave grotter og udendørs områder i samme map.
Skinner, der skal laves nye mennersker + de onde cyborger, som gerne må se lidt smaderede ud efter kamp imod menneskene.
Designer, der skal laves nye fartøjer, flyvende såvel som kørende/gående. Disse kan f.eks tegnes i hånden og derefter scannes ind og sendes til dem som så kan lave dem.
Aner ikke hvad der hedder, men en som kan lave de nye fartøjer som er udvalgt mellem de bedste som designerne har lavet.
Der skal også laves nye våben, her skal der endnu nogle som kan designe våben til mennesker + cyborger.
Også skal der være nogen som kan lave de våben.
Der skal vist også laves nogle script/kodning for at få fartøjer til at bevæge sig, så her skal der også være nogle!
For at vil alle kan snakke sammen skal man have f.eks MSN messenger, så der er mulighed for filoverførsler, designs f.eks, også kan man jo også snakke sammen med det program :)
Det var vist det hele, så nu er det bare med at sige til så man kan blære sig over for vennerne og sige, "Ved du godt at jeg er med i det modteam som har lave det mod du sidder og spiller"?
Der skal selvfølgelig også være en vis entusiasme, eller går det nok ikke i længden...
Det skal også siges at jeg skal være mapper, da det er det eneste jeg kan indtil videre, jeg siger indtil videre da jeg er ret lærenem :)
Count ZerO
**Update**
Vi er nu følgende:
2 Mappere (den ene er mig)
2 Våbendesignere
1 Skinner
1 til 3D animationerne, våben/fartøjer
2 til at lave en HP (HomePage hvis i skulle være i tvivl)
Vi mangler stadig:
Minimum 1 mapper, evt 2.
2 våbendesignere, der skal være to til mennesker og 2 til cyborger.
3 skinnere, 2 til mennesker og 2 til cyborger.
3 til at lave våben/fartøjer i 3D
Også 1 eller 2 script kodere.