Superbruger
Tilføjet:
26-07-2004 01:20:39
Svar/Indlæg:
461/64
Jeg er ved at blive sindssygm for at sige det mildt!
Jeg startede med en 2,8, 533fsb og et bundkort hvor jeg absolut ingen mulighed havde for at clocke. Da jeg blev tændt på at clocke lortet måtte jeg ha' nyt system jo.
Jeg købte et MSI 875P Neo FIS2r, HyperX pc 4000 2*512, 3,2GHz Northwood og en Q-tec 550 watt psu, men den ville ikke clocke helt det jeg havde håbet på.
Så lod jeg mig fortælle, at det var mine ram, så de blev skiftet til nogle ocz pc 3700 eb 2*512. Så blev lortet for varmt, så jeg købte en zalman 7000cu, det blev svagt bedre men langt fra nok.
Så måtte jeg ha vand på men som man siger, forandring fryder, så jeg købte et abit ic7-max3, et PNY 6800GT og et chieftec dragon kabinet hvor jeg beholdte den originale psu og solgte min q-tec.
Ja skidtet var da dejlig køligt, men clockede jeg over 3,6GHz ville den ikke finde min s-ata harddisk + at jeg ikke syntes det var verdens bedste bundkort på mange områder.
Så her til aften satte jeg atter mit msi tilbage. Jeg har stort set skiftet det meste men kommer aldrig over de 3,84 stabil.
kan det være min psu der er for lille, og var den Q-tec elendig? det kan også være at det er bestemt ovenfra at jeg bare ikke skal højere op, selv om jeg ikke er kristen så er det lige ved at være det er det jeg tror på!