Har læst, at creative fx5900 er langsommere end det traditionelle fx5900, men synes bare gexcube virker attraktivt til en pris på 940 kr. og den ydelse det kan præstere. Er godt klar over, at det ikke er noget high end kort, men synes det virker fornuftigt, da det vist også skulle kunne clockes.... Men er creative fx5900 så meget bedre?
Kig selv på www.hardwaretidende.dk efter sammenligning mellem mange grafikkort. Du skal nok nogle måneder tilbage for at finde disse 2 grafikkort sammen.
Her begge grafikkort med (ikke på mærkerne, men FX5900XT og 9600pro). http://www.hardwaretidende.dk/... Men kontroller om de 2 grafikkort du kan købe, har samme Core og RAM hastighed som dem i sammenligningen inden du beslutter dig.
FX5900 ville være et klart valg hvis jeg skulle købe... jeg har dog aldrig hørt om at creative kort skulle være dårliger end de andre producenter kort. jeg har haft et Ti4600 fra creative og det var mega hurtigt og fejlede over hovedet ik noget..
Men jeg tror alså ikke creative skulle være dårliger da det er MSI der laver kortet!