Ny PSU og GFX

Diverse d.  27. juli. 2004, skrevet af System
Vist: 206 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2004 19:31:47
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey

Dropper min ide med at få barebone, da jeg tror det bliver en masse bøvl med pladsmangel og varme, så står nu bare og mangler et nyt grafikkort og psu.

Har set på en NorthQ 4001, som vist er det bedste til prisen, da den yder ret godt, som jeg kan høre ved andre! Findes der noget bedre i samme prisklasse oder was??

Mht. grafikkort så er jeg meget i tvivl, da jeg er en nærig satan :P men vil gerne ha noget som performer nice. Har set på både 6800, 6800GT og X800PRO/XT kort, men ved simpelthen ik hva jeg skal vælge. Synes ik altid X800PRO performer godt nok, uden mod til XT kort, men til gengæld synes jeg at f.eks. Leadtek's 6800 performer vildt til prisen (så en test med ~11000 point i 3dmark03 ved overclock)

Jeg har lige fået en nice løn, sååå penge er ik problemet, men som sagt, jeg er en nærig satan!

Håber bare at kunne køre Doom3 og HL2, når de kommer ;)

Nogen som kan fortælle f.eks hvorfor de netop har købt et bestemt kort, for jeg er lost!?

PS. ligemeget om jeg skal bestille fra udlandet, så plz kom med alle muligheder.

[Se bort fra nedenstående indlæg.. tak]

/PetterDingo

donto

Korrekturlæser
Tilføjet:
27-07-2004 20:28:58
Svar/Indlæg:
168/31
1: du kan godt køre det med en 200watt
2: ja det er nok, og nej du kan ikek montere en zalman (uden at modificere vildt)
3: ja... se evt forums.sudhian.com herinde står der en masse om køling af shuttle´s og andre barebones...

Soveposen

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2004 20:51:49
Svar/Indlæg:
912/75
1: Hvis du skal køre med et FX6800 eller X800 skal du nok have fat i 250w PSUen. Ellers vil du nok komme til at fortryde det senere.

2: Jeg syntes den medfølgene ICE er super god, især med lidt modification.. Mine egen CPU temperatur i min shuttle er 43°C Load, og jeg har kun modificeret meget lidt!
Men du kan nok ikk få en Zalman 7000 ind på grund af at PSUen sidder i vejen, så er du i hvert fald nød til at finde et andet sted til PSUen. :l

3: Det fede ved sådan en shuttle er at modding mulighederne er uendelige, og der er mere udfordring i at modde en barebone end et stort tower.

Ellers vil jeg foreslå at du kigger forbi dette forum: http://forums.sudhian.com/ Hvor du kan finde alt hvad du søger omkring barebones ;)