Jeg har 2 computere, (den ene er jeg ved at købe dele til), min hovedcomputer står i mit soveværelse, og er den jeg gamer på ect. Og der er ingen problemer, med tilslutning osv.
Jeg har så tænkt på at samle en computer jeg kan have i stuen, der skal være inde i et metalskab, et af mine spørgsmål er så om jeg kan købe en USB forlængerkabel, som jeg kan trække fra metalskabet, og til min surroundreciever, dvs. max længde på forlænger 3 meter? Vil det kunne spille? Så når jeg skal koble den på min surroundreciever skal jeg kun lige tilslutte usb lydkortet til usb forlængeren og det optiske kabel til recieveren. Normalt skal lydkortet bruges til min gamerpc.
Et spørgsmål mere omkring det optiske kabel der skal bruges, på lydkortet ser den optiske udgangen til at være rund?
EX
EX7
Men på min reciever er den optiske ingang, næsten firkantet(2 af højrnerne er lidt afrundet) Kan man købe sådan et kabel?
Der står jo self ikke i min reciever manual hvad type tilslutning min reciever har :00 , der såt bare at det er en fiberoptisk ledning, har også coaxial ingang, men den er jo ikke relevant.