Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2004 18:46:49
Svar/Indlæg:
3712/44
Hejsa gutter,
Mens jeg sidder her og bander over at mit Asus P4C800E nægter at poste/boote, at Itbutikken ikke fik sendt mit nye IC7-G igår x( , og at hveen mit x800xt eller mit 6800ultra er i nærheden af at blive leveret, så er der da lidt at glæde sig over.
Far har nemlig lige fået ny 10/10 Mbit linje langt ind i huset. Det er en samlet pakke med telefon/inet og tv vi har fået i andelsforeningen. Og de 10 Mbit jeg har er et garanteret minimum, sidder lige og tester forskellige servere rundt omkring.
Henter fra Dailyrush med omkring 3.4-3.6 MB/s, alså ca. 200 MB pr. minut. ATI's server er helt ok selv om den står langt væk, hentede driverne (8.35 MB) på blot 4 sek....... Weee :e
Så hvis der er andre af jer der bor i en andelsforening på Amager og hører om Comx networks, så kan jeg indtil videre i alt fald, ubetinget anbefale dem. Fik jeg sagt at det koster 289,- kr pr måned for garanteret 10/10 Mbit.....
Undskylder mange gange over for dem der nu får meget ondt i r*ven, det var (næsten) ikke meningen....... :e :e
Vil så også lige tilføje at jeg på ingen måde arbejder for eller har nogen forbindelse til firmaet, andet end at være en, indtil videre, yderst tilfreds kunde... :p
Desværre er det nu endnu mere tydeligt at overclocking.dk er overordentligt langsom... :l