Jeg kører i øjeblikket med en hastighed over XT clock, så et er ikke det der er problemet. Jeg har vandkøling på Vpu'en, men rammene blit ret varme ved den hastighed. Jeg har gennemført op til flere 3Dmark 03 ved den hastighed, dog begynder skærmen at lave små grafiske fejl, men det er pga varmen på rammene tror jeg. Jeg har bestilt noget godt ram køling, så det burde løse problemet!
Jeg clocker fordi som så mange andre, fordi det er en udfordring, og for at se hva man kan presse sin maskine op på!
Den sidste test jeg lavede fik jeg 11254 point i 3Dmark 03, og jeg har ikke clocket cpuen færdig, og det er med 12 pipelines...
Desuden, som jeg har læst mig til, så flashede jeg UDEN at have hardmoddet, så der var ingen fare for at noget ville gå i stykker! jeg lavede en backup af den nuværende bios, og flashede den så. Da jeg startede windows op, helt op, genstartede den bare. Og det er muligvis fordi jeg ikke har givet Bios'en de 16 pipelines som den er sat til at skulle have. Tror det er derfor at den ikke kunne køre ordenligt. Men jeg vil måske forsøge at åbne de sidste fire pipelines, og hvis det ikke virker, så "sletter" jeg hardmoddet igen. og kører med clocket X800 Pro kort. Det er skam ikke fordi jeg ikke kan køre nogen spil godt nok, jeg kørete FarCry på med alt på fuld helt uden problemer i går!
Puhh var en lang omgang
x( x( x(