Hej, Jeg er ved at brække mig over hvordan min ping flyver i vejret hver gang min skide lillesøster skal ind og tjekke billeder af Olando Bloomefjæs hvert 2. sek så er der ik et eller anden program jeg kan lægge ind på hendes computer der kan dele internettet op så jeg slippe for lag? ( vi har 512/128 ADSL regner med at dele det op så jeg får tjja 99% af forbindelsen? :D ) Håber i kan hjælpe, da jeg er så tæt på at komme i avisen for uagtsomt manddrab...
Tjah, har samme problem når min far uploader hans hjemmeside :| Så ryger min ping op på en 300-400 stykker x( Men, han betaler jo nettet, så jeg kan egentlig ikke tillade mig at brokke mig, eller jo, men stadigvæk...
#2 vidste ikke at upload gjorde noget ved ens forbindelse når man gamede, synes da min ping er fin.
#3 har overhovedet ingen intensioner om at lade være med at game bare pga hun er hjemme, tror det er lige før hun er mere på internettet end mig... selvf. har jeg ik tænkt mig at dele den op med 99% af forbindelsen til mig!
jamen gør ligesom mig, betal halvdelen af adsl-regningen (var et krav for at vi fik det), for så kan man altid tillade sig at sige "jeg betaler for det, så jeg har førsteret" :e når hun brokker sig over at jeg downloader :D