Hejsa har på det sidste oplevet mest i salgs funktionen af når folk sælger en ting så skynder folk sig og finde han msn adr og byder der , syntes nu bare mere eller mindre der er lidt irreterende da vi andre ikke kan se hvad der er budt .. :i
i købs funktionen kan jeg bedre forholde mig til det da de er en køber der adder sig ..
Men kan selv huske når jeg vil sælge noget er der 8 personer der vil addes selvom jeg skriver de skal byde i tråden og uden nogen speciele henvendelser til nogen syntes jeg bare tit det er dem der har lavet under 50 svar der gør det intet ondt altså..
bare lidt bittet og byde i trådene når man vær gang får af vide af der er andre der har budt højre via msn og det så tit er nogen her fra siden .. :)
er det bare mig der er galt på den eller ?? ?:( :p :e
Bare lige så ingen bliver i tvivl har jeg altså ikke noget imod nogen der ikke har så mange svar eller noget syntes det er godt med noget liv her på siden :)
Det er jo op til folk selv at bestemme hvordan og til hvem de sælger det.
Det er jo lidt det samme som hvis det også bliver sat til salg på en anden side og sælger så beslutter sig for at sælge til en af dem på andre sider inden han har skrevet noget om hvad der er budt på de andre sider end hvad der er budt her på oc.
Hvis man er interesseret i tingene der er sat til salg kan man jo også bare selv skrive til sælger og finde ud af nogle ting der, hvis man gerne vil være sikker på at få det man har budt på.
Men ja jeg kan da godt se det er træls hvis man regner med at man har det højeste bud og sælger så skriver at det er solgt til en som har skrevet til ham over MSN.
Hvis jeg selv laver en salgstråd, så udelukker jeg dem der ikke overholder de regler jeg sætter for auktionen. Dvs byder over ICQ eller mail. MSN bruger jeg ikke og vil aldrig komme til det.
Hvis jeg byder, så gør jeg det kun i tråden - så er det sq ik mit problem at folk ikke holder den opdateret. Det er jo dem selv der går glip af penge - og laver de en salgstråd med henvisning til en anden side med "holder ikke denne tråd opdateret" - så respekterer jeg det heller ikke en skid. For hvad skal den så være her for?
Ja kan njeg godt se men var det så ikke bare nemmere vis folk tænkte lidt over det og bare skrev svar i trådn og så vis han løb med det kontaktede ham på den måde de nu ønskede det ?? :D ved godt man intet kan gøre ved det, men man kunne være heldig nogen så denne tråd :P