Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2004 20:05:16
Svar/Indlæg:
23132/740
Damn!
Hvorfor har jeg ikke noget Radeon 9800pro længere?! Åhh jo. Det er brændt af. Hvorfor har jeg så ikke fået et nyt?! Fordi det er weekend.
Så sidder jeg her med et Matrox Parhelia der yder über nice i 3DsMAX, Cad og lign. Men kan man spille BattleField med det? Nej. Kan man spille Battlefield Vietnam? Nej!
Hva' kan det?
Performe max i 3DsMax, Cad o.lign.
Hvorfor kører min CPU kun 3,066GHz?! Fordi den ikke er overclocket. Hvorfor er den så ikke det? Fordi jeg ikke har fået smidt vand på nordbroen endnu. Hvorfor dælen er der ikke vand på nordbroen? Fordi at mit vandkøling er monteret med køling til grafikkortet, som jeg ikke har.
Hvorfor så ikke bare nøjes med at vandkøle nordbroen? Fordi eller så kan slangerne ikke nå.
Hold kæft du piver Allen! I know. Men vi spillede også af helvede til i går. Jeg har ikke fået ryddet op, taget 2 kg på, mit hår er fedtet og mine underbukser lugter af muggen røv. Der er fedtfingre på min skærm og 30ºC på mit værelse.
Mit Mach2 kører nice, men min CPU er ikke overclocket. Mit MachII har netop nu, lige krydset 300timer i funktion. Det svarer rundt regnet til 12½ døgn.
Det er da ok! Nej fandme nej. Jeg har haft det i over to mdr. og det her kørt non-stop de sidste 5-6 dage.
Det er da ret dårligt når man tænker på hvor længe jeg har haft det! Ja gu' fanden er det dårligt. Mage til skamløs opførsel skal man edderma'me lede længe efter! Det ved jeg...
Mit værelse roder, jeg gider ikke at rydde op. Jeg er sulten, gider ikke at rejse mig op og lave noget mad. Mit anlæg spiller for højt, jeg gider ikke at hente fjernbetjeningen. Der er kalk ovenpå mit Lian-Li.
Hvorfor er der nu det? Fordi at Klitgaars Vapo dannede kondens.
Jamen skulle du så ikke tørre det op? Jo, men jeg gider ikke. Jeg har ferie.
Det er da ikke noget undskyldning. Cykl en tur. Det gjorde jeg i går og dagen før (i forgårs).
Hvor langt? 16 km og 30km. Hvor hurtigt gik det så?
16Km: 37 minutter, og ca. 30-35 minutter om de 30km. Det er sgu da ret dårligt. Det ved jeg...
Fortsættelse følger:
- Andre der har lyst til at pive lidt?!