Whine-tråd!

Hyggehjørnet d.  31. juli. 2004, skrevet af NoNig
Vist: 181 gange.

NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2004 20:05:16
Svar/Indlæg:
23132/740
Damn!

Hvorfor har jeg ikke noget Radeon 9800pro længere?! Åhh jo. Det er brændt af. Hvorfor har jeg så ikke fået et nyt?! Fordi det er weekend.

Så sidder jeg her med et Matrox Parhelia der yder über nice i 3DsMAX, Cad og lign. Men kan man spille BattleField med det? Nej. Kan man spille Battlefield Vietnam? Nej!

Hva' kan det?

Performe max i 3DsMax, Cad o.lign.

Hvorfor kører min CPU kun 3,066GHz?! Fordi den ikke er overclocket. Hvorfor er den så ikke det? Fordi jeg ikke har fået smidt vand på nordbroen endnu. Hvorfor dælen er der ikke vand på nordbroen? Fordi at mit vandkøling er monteret med køling til grafikkortet, som jeg ikke har.

Hvorfor så ikke bare nøjes med at vandkøle nordbroen? Fordi eller så kan slangerne ikke nå.

Hold kæft du piver Allen! I know. Men vi spillede også af helvede til i går. Jeg har ikke fået ryddet op, taget 2 kg på, mit hår er fedtet og mine underbukser lugter af muggen røv. Der er fedtfingre på min skærm og 30ºC på mit værelse.

Mit Mach2 kører nice, men min CPU er ikke overclocket. Mit MachII har netop nu, lige krydset 300timer i funktion. Det svarer rundt regnet til 12½ døgn.

Det er da ok! Nej fandme nej. Jeg har haft det i over to mdr. og det her kørt non-stop de sidste 5-6 dage.

Det er da ret dårligt når man tænker på hvor længe jeg har haft det! Ja gu' fanden er det dårligt. Mage til skamløs opførsel skal man edderma'me lede længe efter! Det ved jeg...

Mit værelse roder, jeg gider ikke at rydde op. Jeg er sulten, gider ikke at rejse mig op og lave noget mad. Mit anlæg spiller for højt, jeg gider ikke at hente fjernbetjeningen. Der er kalk ovenpå mit Lian-Li.

Hvorfor er der nu det? Fordi at Klitgaars Vapo dannede kondens.
Jamen skulle du så ikke tørre det op? Jo, men jeg gider ikke. Jeg har ferie.
Det er da ikke noget undskyldning. Cykl en tur. Det gjorde jeg i går og dagen før (i forgårs).
Hvor langt? 16 km og 30km. Hvor hurtigt gik det så?
16Km: 37 minutter, og ca. 30-35 minutter om de 30km. Det er sgu da ret dårligt. Det ved jeg...

Fortsættelse følger:

- Andre der har lyst til at pive lidt?!

Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2004 22:34:39
Svar/Indlæg:
4954/69
Nææ faktisk ikke :00 - det hele spænder ;)



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2004 11:36:46
Svar/Indlæg:
2453/80
hmm.. hvorfor virker mit fx5900xt ikke...? fordi der gik ild i det i torsdags x(

waaaajn



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2004 18:24:27
Svar/Indlæg:
4263/107
#2 LOL :e

Jo, jeg vil med glæde whine med dig !!!

Hvorfor virker mit FX5900 ikke ? Øhh... Tror det er fejlflashet eller sådan noget, DEN VIL BARE IKKE BOOTE IND I DOS SÅ JEG KAN FLASHE DET IGEN x( x( x(

Mit A64 setup fucker mega grumt, kan ikke sætte 2 IDE diske til - hvis jeg gør siger den "insert proper boot-device" ?:( <- x( x( x(

Min CPU clocker ad helved til

Skal starte i skole i morgen, OG HAVE TIMER TIL KL 15.20 DEN ALLER FØRSTE DAG :x

Skal vente på at hr. Happy^/Die_happy får testet et nyt bundkort for tweak.dk, før jeg kan købe det af ham :(

Der er sikkert mere, men nu skal jeg liiige have trukket et gardin for inden jeg dør af varme !!! :o



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2004 18:33:28
Svar/Indlæg:
4263/107
Ha ! :i

Nu kom jeg i tanke om det :p

Min autoexec.cfg og buyscript.cfg filer i cs virker ikke, og det er helt umuligt at endre i config.cfg

JEG HADER STEAM, FFS DET ER DEN VÆRSTE OMGANG KLAMHUKKERE DER SIDDER OG LAVER DET SPIL x( x( x( x( x(



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-08-2004 18:36:58
Svar/Indlæg:
4263/107
Og så skal jeg også have pillet mit A64 setup ud (skal være i dag, gider sikkert ikke i morgen) så jeg kan få det sendt tilbage til shg.dk senest tirsdag...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG, tror i jeg var desperat lige da jeg fik setupet og der ikke var en skid der virkede ?:(

Ja nemlig ja !! :o

Min familie turde ikke engang spørge hvad det liiiiiiiige var der skete... :00



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2004 11:38:10
Svar/Indlæg:
6052/189
hvorfor skal jeg sidde med hovedpine lige pt HVA!??

fordi jeg har halsbetændelse, og skal på arbejde i eftermiddag i 6 timer i en 30 grader varm hal..

hvorfor clocker mit klamme 8rda+ så skod HVA!??

fordi det vil have vdd-mod, og jeg self ikke nogle modstande liggende

hvorfor har jeg ikke fundet mig en uddannelse HVA!??

fordi jeg skal tjene mucho cash til kørekort, og bil, så jeg kan komme til at gå i skole på en anden skole end holbæk's tekniske skod-lorte-crap-møg-elendige-forædte-idiot-skole-med-over-klamme-og-idiotiske-og-inkompetence-lærerer..

hvorfor skal en datafag-teknisker-udd starte med 25 ugers LORT som man ikke kan bruge til en fucking skid HVA!??

x( x( x( x(



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2004 13:43:41
Svar/Indlæg:
23132/740
.... og jeg har lige fået en mail fra PRC-data.

"Da dit kort er over 1 år gammelt, ombytter vi ikke. Det er sendt til reperation hos producenten.

Forventet levering 4-6 uger"

- Rigtig fedt når jeg nu engang starter på uni... om 4 uger!!! x( :(



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2004 23:56:39
Svar/Indlæg:
4263/107
Yeah, back at my ooooooool' trusty, P4 533 2,4 :)

Sender mit A64 setup tilbage i morgen, og skal så have noget lidt andet... ;)

Die_Happy - bliv så færdig med den test til tweak.dk !!! :e



rever
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 18:55:42
Svar/Indlæg:
454/31
Hvorfor er ordet Whine opfundet ?! :00



rever
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 18:56:04
Svar/Indlæg:
454/31
anyways, jeg tror faktisk det er sundt at whine engang imellem ;)