Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2004 21:44:03
Svar/Indlæg:
2786/120
Jæs.. Så er vi hjemme igen, der er penge på kontoen, og de er sat af til upgrades... Dog venter jeg stadig på 6800GT, da jeg lige ska være helt sikker... nå, men:
Før jeg tog på ferie fandt jeg ud af, at hvis jeg satte FSB til 192 og kørte synkront med ram, røg 3.3v ned på 2.7... :l ... Nå, det er hvad man kan forvente når man køber samlet... Så jeg har nys idag været nede at investere i en NorthQ 4001, som jeg ikke har hørt andet end godt om.. "Vi" kommer hjem, den smækkes i, og det kører... ved standard vel at mærke... knalder den lige op på 190 som prøve, BAM, 1 min i prime, så stopper den...tjekker linierne, de er fine, kommer ikke ned under 3,26... de andre holder sig uden probs... nå, går så ind i BIOS, FSB 200, ram 160... Går ind i Prime... Går knapt 10 sek, så LÅSER lortet... :x ...
Mit spørgsmål er nu, hvad bremser mit OC??? moboet er købt netop for at kunne køre de 200 fsb, og cpu skulle vel nok kunne oc'es dertil? Har læst at mine ram bare ikke vil med mit mobo, men jeg ville lige teste...
Undskyld smøren, men man kommer længst ved at forklare ordentligt.. :)