Når i køber så sørg for at købe kvalitet, ellers har i ikke en bærbar der holder 3 år, jeg tale af erfaring er selv blevet færdig på htx.
Når i gerne vil spille, selv om jeg ikke kan anbefale det i forhold til jeres karaktere, skal i gå efter computere med Radeon grafikchipset, helst 9700 og gerne 9800 hvis det er kommet på markedet til den tid.
I vil også blive glad for centrino processor, så i ikke behøver slæbe rundt på jeres strømforsyning konstant - selv om i sikkert nok skal få ødelagt batteriet hen af vejen. Ellers er der ikke så meget i skal passe på, men sørg for det er nogle holdbare computere i køber og check dem endelig ud inden i bestiller, i vil sikkert få indhentet nogle tilbud men min erfaringer siger mig i sagtens kan finde noget selv langt billigere og bedre.
Hold jer langt væk fra: Medion, Vega og tildels toshiba og lad for alt i verden hver med at købe en computer med alm. P4 processor bare fordi den ser hurtig ud. Larmen fra blæseren vil hurtigt drive jer selv og jeres klasse kammerater til vandvid!