Hmm, det har været oppe et par gange før.. men tror snart vi skal ha afkræftet det rygte.. min fætter har en der bruger 115watt.. det er da ikke slemt.. det er ved at være et dårligt rygte det med at det er pølseristerne.. kan da godt være nogle af deres førscotter har været en brændeovn.. men det var de første!
Jeg tror stadig på intel.. har aldri haft problemer med dem, selvom de har opstarts problemer med ALT!
De har i det mindste en aggresiv taktik.. De venter ikke, de lader forbrugerne få hva de vil ha.. Så må de jo bare ta med at der nok er fejl i!
Plejer the inquirer egentlig ikke også at være rygter..
Lidt apropos, er det alle anti intel menneskerne der skriver her.. man ser igen stille sig op og forsvare intel.. eller se objektivt på det ligesom jeg har forsøgt.. ahh, okay, jeg har ikke været helt objektiv, for jeg kan godt se at intel har lavet en del fejl, måske flere end det egentlig er tilladt i denne branche.. men der er også mange der er blevet tilgivet.. husk nu det!
Nu gider jeg ikke skriver mere.. men.. pm mig hvis synes jeg har skrevet noget forkert.. vil helst ikke starte en krig!
Mvh. Rage